Missfall på g?
Plussade för några dagar sedan. CB och CB är tydligt plus samt gravid 1-2. Men billiga testerna svaga. Se gärna bilder. Är det missfall på gång då det inte stiger?
Plussade för några dagar sedan. CB och CB är tydligt plus samt gravid 1-2. Men billiga testerna svaga. Se gärna bilder. Är det missfall på gång då det inte stiger?
Blöder du eller har ont? För om inte annat så är du fortfarande gravid. Vet att vissa billiga tester är missvisande. Jag själv håller mig till CB tester.
Blöder du eller har ont? För om inte annat så är du fortfarande gravid. Vet att vissa billiga tester är missvisande. Jag själv håller mig till CB tester.
Sluta testa!! Du ÄR gravid och stressar bara upp dig i onödan! Så länge du inte har några mf-symptom ska du inte ens fundera på saken för det gör mer skada än nytta.
När jag blev gravid förra året så stressade jag upp mig som tusan för att de billiga testerna jag köpt inte blev starkare, de var ungefär samma i typ en vecka om inte mer. Jag ringde min sambo gråtandes och var helt säker på missfall. Blev så besatt att jag till slut slängde alla tester jag hade hemma. Fick aldrig missfall & min dotter föddes ett antal månader senare.
Sluta testa! Du är gravid :) Man kan bli galen för mindre och det går inte att styra hur det kommer att gå ändå.