• GM42

Min fru vill ha älskare

Vi har varit lyckligt gifta i 11 år och är nu båda runt 40 år. Vi har alltid haft väldigt bra sex och vi har båda två stor sexlust. 

vi har senaste tiden eggat varandra med att berätta fantasier för varandra när vi har sex och allt oftare berättar min fru om hur hon blir knullad hårt av en välutrustad främling. Jag har frågat om det är något hon vill testa och första gångerna svarade hon att det bara är en fantasi men senaste veckan har hon berättat att hon blir så kåt av tanken och skulle vilja pröva på och att hon vill att jag ser på och även är med. 

Jag är öppen av mig och lider inte av svartsjuka men det känns som ett steg ut på öppet vatten. :)
    har någon här testat och kan dela erfarenheter från liknande möten?

• Svar på tråden Min fru vill ha älskare
  • Robert 832

Jag har testat och det är absolut en spännande upplevelse om man tänder på det. 
    Första gången kan vara väldigt förvirrande så ta er tid att prata och återfinna varann innan ni går vidare. 

• Anonym (Unicorn)

Det finns många som har det upplägget och att det funkar. Jag har varit med några gånger med liknande upplägg där jag och en annan man haft 4-kant med ett gift par. Alla låg med alla. Kvinnan i paret har flera män utöver maken. 
    Men här på FL kommer du få höra att det aldrig funkar, din fru kommer lämna dig för den andre, att ni är sjuka och egentligen borde skiljas. 
    Men jag och andra "i gemenskapen" vet att det kan funka. Hemligg.se är en sida där ni kan leta likasinnade. 

• Anonym (Man)

Min sambo, som inte tidigare visat intresse för att ha sex med någon annan har nu efter att vi pratat fantasier berättat att tanken tänder henne. Det var egentligen efter att jag berättat att en fantasi jag har är att se henne med en annan man och att jag skulle vilja se någon komma i henne. Först vet jag inte om hon trodde på mig och att det var ett svepskäl till att jag också skulle få ligga med någon annan men med tiden och hon har frågat mig mera om mina fantasier så har hon berättat att hon fantiserat om andra och att hon skulle kunna tänka sig att göra det bara jag är med och får se på (eller delta). Hon gillar att tillfredsställa och att både få ligga med någon annan samtidigt tillfredsställa mig och mina fantasier är något hon kan tänka sig. Vi har dock inte kommit längre än dialog och lite smått planera för hur detta skulle kunna gå till, vart det ska ske, hur det kan ske osv. Vi får väl se om tillfället dyker upp och att vi tar det tillfället i akt. 

• GM42
    Anonym (Unicorn) skrev 2022-07-10 13:05:14 följande:

Det finns många som har det upplägget och att det funkar. Jag har varit med några gånger med liknande upplägg där jag och en annan man haft 4-kant med ett gift par. Alla låg med alla. Kvinnan i paret har flera män utöver maken. 
    Men här på FL kommer du få höra att det aldrig funkar, din fru kommer lämna dig för den andre, att ni är sjuka och egentligen borde skiljas. 
    Men jag och andra "i gemenskapen" vet att det kan funka. Hemligg.se är en sida där ni kan leta likasinnade. 

Låter ju spännande men känner jag min fru rätt vill hon ut och flörta på gammalt hederligt vis. :) Hon ser jäkligt bra ut och är naturligt flörtig av sig. 
  • Anonym (S)

Seriöst så tror jag att det där med att ta in en tredje part är en superfin fantasi som man kan dela med sin partner och brodera ut texten runt.
    Men att verkligen göra det utmanar relationens gränser på många sätt.
    Jag kan fantisera absolut, om mycket. Men jag vet att jag inte skulle uppskatta att varesig ha sex med en tredje part, inte heller att min partner hade det.
    För mig är vitsen med sex intimiteten, det är vi två som får varandra att njuta så, och kan visa upp det.

Har full respekt för att andra kan se det annorlunda 

• Pussan

För oss fungerar det fantastiskt bra, men det är säkert väldigt individuellt.
    Varken jag eller min Lover vill ha exklusivitet, utan njuter tvärtom av att se eller höra berättas om hur den andre har haft det skönt med någon annan

• GM42

Vi har nu bestämt oss för att testa ta in en extra man i vårt sexliv. Min fru har tidigare berättat att hon har en manlig yngre kollega, runt 30 år som ser bra ut och som har flörtat och visat intresse.

Jag är inte säker på att det är det bästa valet då jag tänker mig att det är enklare att dra iväg till en annan plats och ragga upp en för oss båda okänd man. Då är vi alla på samma nivå och det är enkelt att avsluta om det inte klaffar. Å andra sidan så är det ju en fördel med kollegan på det viset att det redan finns en attraktion och gör det smidigt med flera möten om alla skulle gilla det. 

Vi ska prata ihop oss och sätta upp klara riktlinjer innan vi gör det så får vi se var vi landar. 

• Anonym (Man)
    GM42 skrev 2022-07-14 06:56:37 följande:

Vi har nu bestämt oss för att testa ta in en extra man i vårt sexliv. Min fru har tidigare berättat att hon har en manlig yngre kollega, runt 30 år som ser bra ut och som har flörtat och visat intresse.

Jag är inte säker på att det är det bästa valet då jag tänker mig att det är enklare att dra iväg till en annan plats och ragga upp en för oss båda okänd man. Då är vi alla på samma nivå och det är enkelt att avsluta om det inte klaffar. Å andra sidan så är det ju en fördel med kollegan på det viset att det redan finns en attraktion och gör det smidigt med flera möten om alla skulle gilla det. 

Vi ska prata ihop oss och sätta upp klara riktlinjer innan vi gör det så får vi se var vi landar. 

Att ta någon man känner kan nog både vara för och nackdel. Om din fru valt ut honom tänker jag att det blir bra ändå. Ditt veto kan / ska du bara använda om du känner att det blir helt fel! 
    Riktlinjerna tror jag är bra att prata om innan precis som du säger, jag skulle nog inte begränsa kyssar som vissa verkar göra då detta är en del av sexakten. 

Hoppas det faller väl ut för er vilket jag tror det gör om ni båda är med på det! 

• Anonym (Jury)

Du blir kanske manipuletad av din fru. Hon lockar med en fantasi omkring att bli tagen av en främling, men vill förverkliga den med en konkret yngre förmåga hon flirtat med på jobbet. Går du med på det finns ingen nödbroms och du saknar all kontroll på vad dom kan hitta på utan dig. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Jury) skrev 2022-07-14 12:47:43 följande:

Du blir kanske manipuletad av din fru. Hon lockar med en fantasi omkring att bli tagen av en främling, men vill förverkliga den med en konkret yngre förmåga hon flirtat med på jobbet. Går du med på det finns ingen nödbroms och du saknar all kontroll på vad dom kan hitta på utan dig. 

Jag tolkar TS som att de har ett väl fungerande förhållande och att man inte manipulerar varandra för att få fördelar samtidigt som ens partner får nackdelar. I ett sådant förhållande ska det finnas tillit. 
Svar på tråden Min fru vill ha älskare