• Inteunder40

    Satisfyer Pro 2 Lufttrycksvibrator

    Har en fråga till alla kvinnor på forumet som har en Satisfyer Pro 2. Tänkte överraska min sambo med en sån och vill veta om ni som har en sån tycker den är skön och användbar. Eller har ni tips på liknande produkter som ni gillar?

  • Svar på tråden Satisfyer Pro 2 Lufttrycksvibrator
  • Anonym (w)

    Den mest hypade sexleksaken sedan Rabbit och du undrar över om den anses skön? Ja den är väldigt rekommenderad.

  • Lyckligalotta

    Jag var väldigt skeptisk, men det är den första sexleksaken som ligger permanent i sängen. Jag kan komma direkt eller bygga upp det långsamt med de olika stegen. 

    Har dock läst om flera som den inte fungerade för, så ha inte för stora förväntningar! 

    Jag köpte den lilla med utbytbara AAA batterier på apoteket för under 200 kr.

  • Anonym (Signe88)

    Testa Satisfyer Supernova . Den har både lufttryck och vibration så mer mångsidig och starkare orgasmer tycker jag :) Jag har köpt min från Erotini men finns säkert överallt

  • Anonym (Alexander)

    Har köpt lite leksaker till frun under åren, de flesta ligger i en kartong i garderoben.
    Satisfyern är den enda som förärats en mer lätttillgänglig plats.

  • Anonym (Niclas)
    Anonym (Alexander) skrev 2022-08-24 21:52:02 följande:

    Har köpt lite leksaker till frun under åren, de flesta ligger i en kartong i garderoben.
    Satisfyern är den enda som förärats en mer lätttillgänglig plats.


    Samma här! Och det är väl ett bra betyg om något. 
  • Jonnynilsson

    Min fru köper sina egna leksaker och så även denna lilla lufttrycks mackapär. Hon är väldigt förtjust i den, så leksaken har en permanent plats i sängbordet.

  • Anonym (M)

    Jag tycker det är svårare att både att njuta och att komma av den, provat de olika styrkorna också. Måste koncentrera mig mycket mer än med vanlig vibrator, och när det väl går så behöver jag sänka styrkan. Men den är skön ändå

  • Anonym (w)
    Anonym (Sjukt nöjd) skrev 2023-07-03 18:50:57 följande:

     




    Folk som gör reklam för sina egna bloggar genom att putta upp trådar. Vilka genin!
  • GodRödVin
    Anonym (w) skrev 2023-07-03 19:08:46 följande:


    Folk som gör reklam för sina egna bloggar genom att putta upp trådar. Vilka genin!
    Folk som orkar lägga ner energi på att störa sig på andra. 🤦?♀️
    Det handlar endast om upplysning för vad som finns tillgängligt där ute. Det är för de som ser sin njutning som en viktig del av livet.
    Inget för sura bitterfittor som tänker bara negativt om allt och andra. Lätt att yttra sig på nätet ansiktslöst.

    B.T.W. tack för att du hjälper till att bumpa upp tråden ❤️
Svar på tråden Satisfyer Pro 2 Lufttrycksvibrator