Har någon av dina vänner sett dig naken?
Har någon dina vänner av motsatt kön sett dig naken? Alltså vänner som du inte haft något förhållande med sen förut. I vilka situationer har det varit i så fall?
Har någon dina vänner av motsatt kön sett dig naken? Alltså vänner som du inte haft något förhållande med sen förut. I vilka situationer har det varit i så fall?
nej, ingen
Ja en del.
Mina kollegor först och främst eftersom vi använder samma omklädningsrum.
Sen hänger jag på många mc-träffar med hojåkare och vi tältar ju. Så där är det ju en hel del avklädda moment då vi måste dela duschar, tvätthoar och sjöar för att bli rena eller bara få svalka.
Ja, de flesta. Bastukultur.
Genom åren har det blivit lite naket men inget opassande.
Tex sport och frilufsliv, alla vill ju byta om samtidigt.
Fd i armen fullt med nakna karlar.
Det har väl hänt ett par gånger. Både när vi badat och när vi sprungit och sedan badat efteråt. Orkar inte skyla mig överdrivet mycket och ingen av killarna verkar brytt sig nämnvärt
Ja en del.
Mina kollegor först och främst eftersom vi använder samma omklädningsrum.
Sen hänger jag på många mc-träffar med hojåkare och vi tältar ju. Så där är det ju en hel del avklädda moment då vi måste dela duschar, tvätthoar och sjöar för att bli rena eller bara få svalka.
De två bästa vännerna jag har är sen barndomen och då badade vi/bytte om ihop upp i tonåren. I vuxen åldern skyler jag mig inte med dessa personer :)
Ja..flera av mina barndomsvänner är av motsatta könet...har även flera homosexuella vänner av samma kön som jag...
Kan lätt byta om inför dem på tex badplatsen eller hemma om jag tex spillt på mig...
Tänker inte på dem på något särskilt sätt...
De är mina vänner sedan sisådär 30-35 år tillbaka=noll attraktion