• Anonym (Filuran)

Sex med två kvinnor

Killar! Hur skulle ni ställa er till att ha sex med två kvinnor samtidigt? Berätta gärna ditt civilstånd samt hur sexet ska gå till.

• Svar på tråden Sex med två kvinnor
  • Anonym (Hingsten)

Det borde väl vara dom flesta mäns dröm? 
    Har själv provat på det och det är verkligen en upplevelse som jag gärna skulle göra om :)

• Anonym (Mman)

Jag har haft det flera gånger som singel. Min dåvarande KK hade ibland med sig sin väninna. 
    De var båda gifta. 

• Anonym (Mman)

Kom på att jag haft ytterligare en KK-relation där vi iaf tangerat trekant. En ung tjej jag träffade under lite mer än ett halvår ville suga av mig i bilen ibland. Vid två tillfällen skulle jag skjutsa henne och hennes väninna till gymmet, som tack sög min kk av mig i bilen samtidigt som kompisen runkade min kuk I hennes mun. 

• Anonym (Anonmannenss)

Jag har testat ett flertal gånger första gångerna var det inte lika bra men senaste gången underbart det är bara att köra.

• Meddelande borttaget
  • kire

Har varit med om det flera gånger och så även trekant åt andra hållet, två män och en kvinna. 

Måste säga att rent actionmässigt är trekant två män - en kvinna mer häftigt. Händer mer och fler möjligheter, mer action helt enkelt. Sex med två kvinnor är häftigt mer på det visuella planet. T.ex. två kvinnor som turas om att suga min kuk.

• Anonym (Plain)

Tror aldrig att jag skulle klara av att mätta två tjejer. Jag har tillräckligt svårt att hålla tillbaka utlösningen med en tjej. Isåfall får nog tjejerna ha mycket action mellan varandra och jag ta lite pauser då och då. Sex är ju mycket mer än pumpa in och ut. 

• Anonym (Erfaren)

Jag har haft trekanter med två tjejer vid flera tillfällen. Desto fler fyrkanter med andra par. För mig är synen av två vackra kvinnor som har sex med varandra bland det sexigaste jag sett. 

• Anonym (M)

Hade jag varit singel och der var rätt kvinnor så visst. Är mycket uthållig och skulle utan problem klara av att hantera båda, tänker väl då att det hade varit skönt att vara i centrum där de sög min kuk tillsammans, ställde sig på alla fyra bredvid varandra så jag kunde knulla dem som jag ville osv. Även slicka och fingra båda två samtidigt vore häftigt. 

• Anonym (Why?)
    Anonym (Hingsten) skrev 2022-07-13 06:33:20 följande:

Det borde väl vara dom flesta mäns dröm? 
    Har själv provat på det och det är verkligen en upplevelse som jag gärna skulle göra om :)

Varför skulle det vara dom flesta mäns dröm? 
  • Anonym (??)
    Anonym (Filuran) skrev 2022-07-13 06:00:20 följande:
    Sex med två kvinnor

Killar! Hur skulle ni ställa er till att ha sex med två kvinnor samtidigt? Berätta gärna ditt civilstånd samt hur sexet ska gå till.

vad har civilstånd med vad man tycker om trekant att göra? 
  • Anonym (Filuran)
    Anonym (??) skrev 2022-07-14 17:46:36 följande:
    vad har civilstånd med vad man tycker om trekant att göra? 
    Exakt samma fråga finns fast som omvänt, dvs sex med två män samtidigt. 
  • ttrotare

Jag är gift.
    Jag skulle vilja bli uppraggad av två heta kvinnor för en trekant. Det är otroligt sexigt när kvinnor tar initiativet! 

• Anonym (Plain)

En häftig känsla hade ju varit om en sög och en gjorde saker där bak. Måste vara en magisk känsla 

• Anonym (Unicorn)

Jag har gjort MFMF och FMF flera ggr. Eftersom jag inte är bi så blir det trist när vi varit två kvinnor på en man. För lite kuk helt enkelt. 

• Anonym (Plain)
    Anonym (Unicorn) skrev 2022-07-14 21:23:21 följande:

Jag har gjort MFMF och FMF flera ggr. Eftersom jag inte är bi så blir det trist när vi varit två kvinnor på en man. För lite kuk helt enkelt. 

Du är ju man
  • Anonym (Unicorn)
    Anonym (Plain) skrev 2022-07-14 21:37:02 följande:
    Du är ju man
    Ok...men nej..Unicorns är dessutom kvinnor.
    Varför tror du det? Av mitt inlägg där kan förklarar att en man blir för lite på två kvinnor? 
Svar på tråden Sex med två kvinnor