• Anonym (Ovillig massör)

Hur klarar massörer av sitt jobb? (Stånd osv)

Jag brukar massera min sambo. Har ingen som helst utbildning i det men hon är väldigt förtjust i min massage till en grad att jag ombeds massera hennes väninnor.

Är ju helt ok att massera min sambo, men att massera hennes väninnor känns så jäkla skumt. För intimt på något sätt. Jag går igång på det. Nöstan helt avklätt, babyolja, svank, rumpa, lår, höfter och stön som låter MER än när jag och sambon har sex. Som porrfilmsstön typ.

Men jag kan ju inte säga nåt då verkar jag som ett pervo som tänder på hennes väninnor. Vilket jag kanske är? Så jag får bara fortsätta massera och låtsas som att det är helt normalt?

Hur stänger en riktig massör av detta, kopplingen till sex? För han kan väl inte vara kär åtta timmar en arbetsdag blir ju nästan som en slags tortyr att bara klämma, knåda och låtsas som ingenting? Hur gör proffsen?

• Svar på tråden Hur klarar massörer av sitt jobb? (Stånd osv)
  • Anonym (P)

Människor är olika. De som är som du brukar avstå från att bli massörer. 

Din sambo borde respektera att du upplever massage som något intimt som du bara delar med henne.

• Anonym (111)

Det är väl bara att säga att du inte vill massera andra?
    Betalar de dig för att du masserar, som en riktig massör - eller ställer du upp gratis? Det kan annars vara något att säga, att du vill ha betalt om det ska fortsätta eftersom du lägger ner tid på det. 

Eller tror du att din partner själv går igång på att hon tror du gillar att massera andra? Har du masserat enbart tjejkompisar eller även killkompisar? 

• Fjäril kär

Det är skillnad på massage och massage också. Skulle dessa kompisar boka proffsmassage på nån mottagning kan jag garantera att de inte porrstönar det minsta samt att massagen måhända är närgången men absolut inte på något sätt intim.
    En utbildad massör vet vart gränsen mellan proffs och porr går. 

• Anonym (Ovillig massör)
    Anonym (P) skrev 2022-07-13 11:13:21 följande:

Människor är olika. De som är som du brukar avstå från att bli massörer. 

Din sambo borde respektera att du upplever massage som något intimt som du bara delar med henne.

Men då måste jag ju erkänna att jag blir tänd på hennes väninnor?
    Anonym (111) skrev 2022-07-13 11:48:59 följande:

Det är väl bara att säga att du inte vill massera andra?
    Betalar de dig för att du masserar, som en riktig massör - eller ställer du upp gratis? Det kan annars vara något att säga, att du vill ha betalt om det ska fortsätta eftersom du lägger ner tid på det. 

Eller tror du att din partner själv går igång på att hon tror du gillar att massera andra? Har du masserat enbart tjejkompisar eller även killkompisar? 

Gratis. Har masserat hennes far en gång och det var helt ok. Kändes inte det minsta sexigt så det är jag ok med.

Jag tror min sambo tycker att jag är duktig på massage och vill dela med sig av det till sina vänner och att hon ser det som osexigt.
    Fjäril kär skrev 2022-07-13 11:55:12 följande:

Det är skillnad på massage och massage också. Skulle dessa kompisar boka proffsmassage på nån mottagning kan jag garantera att de inte porrstönar det minsta samt att massagen måhända är närgången men absolut inte på något sätt intim.
    En utbildad massör vet vart gränsen mellan proffs och porr går. 

Men det är ju massa bar hud, bara trosor och bh eller bikini (som kvinnan dessutom knäpper upp eller vill att jag knäpper upp när hon ligger på mage) blir ju sexigt oavsett eller?

Och röra någon högt upp på låren eller långt ner på svanken och hon säger lägre, lite lägre, lägre så att jag faktiskt knådar själva skinkorna, det är ju väldigt sexuellt tycker jag?
  • Anonym (Tvärtom)

Jag har som du masserat väninnor, och jag har heller ingen utbildning. Några berättade efteråt att de blev lite upphetsande av det.

Men jag går in i det och fokuserar på att göra det så bra som möjligt, så jag går inte igång på det. Fast klart är om jag skulle ge en sensuell massage till en partner, så är det en annan sak.

• Anonym (Stina)

Men detta är ju bara din fantasi TS. Inte en chans att du masserar din flickvän och att hon ber dig att massera sina väninnor. Det här låter som något ur en töntig p-rulle. 

Riktiga massörer har det som jobb och behandlar även olika tillstånd. De låter bli att bli upphetsade precis som alla andra yrkesverksamma som jobbar med människors kroppar. Att du hittar på nån liten porrig fantasi säger ju ingenting om hur en massör jobbar. 

Det mest absurda i din historia är att du inte på ett naturligt sätt skulle kunna säga att nej jag tycker det känns obekvämt att massera dina väninnor för då måste du erkänna att du blir upphetsad. Kom igen. 

• Anonym (Jo)
    Anonym (Stina) skrev 2022-07-13 18:02:30 följande:

Men detta är ju bara din fantasi TS. Inte en chans att du masserar din flickvän och att hon ber dig att massera sina väninnor. Det här låter som något ur en töntig p-rulle. 

Riktiga massörer har det som jobb och behandlar även olika tillstånd. De låter bli att bli upphetsade precis som alla andra yrkesverksamma som jobbar med människors kroppar. Att du hittar på nån liten porrig fantasi säger ju ingenting om hur en massör jobbar. 

Det mest absurda i din historia är att du inte på ett naturligt sätt skulle kunna säga att nej jag tycker det känns obekvämt att massera dina väninnor för då måste du erkänna att du blir upphetsad. Kom igen. 

+1
Svar på tråden Hur klarar massörer av sitt jobb? (Stånd osv)