Anonym (A) skrev 2022-07-13 13:38:39 följande:
Ja det tycker jag! Det är upp till dem att säga nej så klart, precis som mellan vilka två personer som helst, oavsett ålder.
För min del har yngre män fördelen av just ungdom, med allt det innebär. Uthålligare, mer pålitligt stånd, kan orka flera gånger samma dag, villiga att tillfredsställa en partner på hennes villkor, villiga att lära sig och utvecklas. Tittar man mer på det mentala så brukar de ha mer energi och en positiv anda, mer öppna för att göra saker tillsammans, inte lika fasta i sitt tänkande osv.
En del är säkert så. Men jag blir lite förvånad att du skriver att de är mer öppna för att göra saker tillsammans (oftast handlar det bara om att vara KK när det är sån åldersskillnad) , eller att de skulle vara mer villiga att tillfredsställa på partnerns villkor. Det är väl just de sakerna jag kan tycka mer omogna människor inte riktigt har kommit till än, så att säga. Unga killar med mycket testosteron vill säkert ha mycket sex, men för sin egen skull.
Å andra sidan, ska de fånga en medelålders kvinna som vet vad hon vill, krävs det mer av den unge mannen än vad en ung tjej skulle kräva/önska, eftersom unga tjejer i sin tur inte brukar veta så bra hur de vill ha sexet, kan var osäkra osv. Allt handlar om att skaffa sig erfarenhet och vårda den.
Men TS, det finns säkert kvinnor som vill träffa dig. Du får väl ge dig ut på nån dejtingsida och skriva att du är intresserad av äldre än din egen ålder, så kommer säkert meddelanden till dig.