• Anonym (Anonym)

Sex med äldre kvinna

Hej!

Jag har på senaste halvåret fått upp ögonen för kvinnor som är ganska mycket äldre än mig själv cirka 40-50 år tycker att de är attraktivare och mognare än tjejer i min egen ålder. Förstår ju att det inte skulle gå att inleda ett förhållande men kortare intima relationer är jag intresserad av. 

Ser till er kvinnor i medelåldern skulle ni kunna attraheras av en man i min ålder (22)?

Eller skulle jag få nobben av er?

Vågar inte riktigt ta steget ännu därför jag skulle uppskatta er input.

• Svar på tråden Sex med äldre kvinna
  • Anonym (A)

Varför skulle det inte gå att ha en relation med en äldre kvinna?

Jag är i lägre skiktet av den åldersgruppen och skulle kunna tänka mig att träffa någon som är under 30 men inte 22. Det där är ju så olika så det finns säkert någon som vill träffa dig med.

Sedan jag skilde mig och börjat med dejtingappar har jag fått ganska mycket uppmärksamhet från yngre killar och har inga problem med att ha sex eller en relation. Det stora problemet är barn då eftersom jag är klar med den biten och det inte är så lätt att veta i den åldern om man är villig att avstå, eller att killen redan har barn och inte vill ha fler.

• Anonym (Anonym)

Tack för din input! Det låter på dig som att jag inte har något att förlora på det utan bara att testa uppvakta äldre kvinnor. 

• Anonym (A)
    Anonym (Anonym) skrev 2022-07-13 13:34:18 följande:

Tack för din input! Det låter på dig som att jag inte har något att förlora på det utan bara att testa uppvakta äldre kvinnor. 

Ja det tycker jag! Det är upp till dem att säga nej så klart, precis som mellan vilka två personer som helst, oavsett ålder.

För min del har yngre män fördelen av just ungdom, med allt det innebär. Uthålligare, mer pålitligt stånd, kan orka flera gånger samma dag, villiga att tillfredsställa en partner på hennes villkor, villiga att lära sig och utvecklas. Tittar man mer på det mentala så brukar de ha mer energi och en positiv anda, mer öppna för att göra saker tillsammans, inte lika fasta i sitt tänkande osv.
  • Anonym (aaa)

Nej jag skulle aldrig ha sex med någon så mycket yngre. Mina söner är 20, 22 och det skulle vara som att ha sex med en kompis till dem. 

När jag nätdejtade som 40+-are fick jag en del sexinviter trots att jag skrivit att jag inte ville ha sexinviter. Hade också angett vilket åldersspannet jag var intresserad av. 
    Det mest komiska var en 22-åring med foto där han låg halvnaken i leopardlakan (haha). Han var mycket söt men när jag tackade nej blev han sur och skrev "du ska väl vara glad att nån vill ha dig när du är så gammal!" (tror  hans ego fick sig en törn) Jag gapskrattade rakt ut när jag läste det - som om jag skulle vara ledsen när det är jag själv som tackar nej, Åh gud, det var så himla roligt. 

• Anonym (aaa)
    Anonym (A) skrev 2022-07-13 13:38:39 följande:
    Ja det tycker jag! Det är upp till dem att säga nej så klart, precis som mellan vilka två personer som helst, oavsett ålder.

För min del har yngre män fördelen av just ungdom, med allt det innebär. Uthålligare, mer pålitligt stånd, kan orka flera gånger samma dag, villiga att tillfredsställa en partner på hennes villkor, villiga att lära sig och utvecklas. Tittar man mer på det mentala så brukar de ha mer energi och en positiv anda, mer öppna för att göra saker tillsammans, inte lika fasta i sitt tänkande osv.
    En del är säkert så. Men jag blir lite förvånad att du skriver att de är mer öppna för att göra saker tillsammans (oftast handlar det bara om att vara KK när det är sån åldersskillnad) , eller att de skulle vara mer villiga att tillfredsställa på partnerns villkor. Det är väl just de sakerna jag kan tycka mer omogna människor inte riktigt har kommit till än, så att säga. Unga killar med mycket testosteron vill säkert ha mycket sex, men för sin egen skull. 
    Å andra sidan, ska de fånga en medelålders kvinna som vet vad hon vill, krävs det mer av den unge mannen än vad en ung tjej skulle kräva/önska, eftersom unga tjejer i sin tur inte brukar veta så bra hur de vill ha sexet, kan var osäkra osv. Allt handlar om att skaffa sig erfarenhet och vårda den. 

Men TS, det finns säkert kvinnor som vill träffa dig. Du får väl ge dig ut på nån dejtingsida och skriva att du är intresserad av äldre än din egen ålder, så kommer säkert meddelanden till dig. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (aaa) skrev 2022-07-13 13:40:17 följande:

Nej jag skulle aldrig ha sex med någon så mycket yngre. Mina söner är 20, 22 och det skulle vara som att ha sex med en kompis till dem. 

När jag nätdejtade som 40+-are fick jag en del sexinviter trots att jag skrivit att jag inte ville ha sexinviter. Hade också angett vilket åldersspannet jag var intresserad av. 
    Det mest komiska var en 22-åring med foto där han låg halvnaken i leopardlakan (haha). Han var mycket söt men när jag tackade nej blev han sur och skrev "du ska väl vara glad att nån vill ha dig när du är så gammal!" (tror  hans ego fick sig en törn) Jag gapskrattade rakt ut när jag läste det - som om jag skulle vara ledsen när det är jag själv som tackar nej, Åh gud, det var så himla roligt. 

Men det är bara respektlöst att göra så mot någons vilja skulle jag aldrig göra.

När jag går ut nästa gång ska jag ta modet och närma mig äldre det värsta som kan hända är att man blir avvisad.
  • Anonym (Mannen)

Det är väl bara att se hur det går.
    När jag själv var yngre så attraherades jag av äldre tjejer men jag var i 17 årsåldern då jag träffade en gift kvinna med barn. Vet att det är fel men då tänkte man bara på en sak. 
    Nu när jag har blivit äldre så är det tvärtom då skulle jag vilja testa med dom som är yngre än mig i stället. 

• Anonym (A)
    Anonym (aaa) skrev 2022-07-13 13:48:47 följande:
    En del är säkert så. Men jag blir lite förvånad att du skriver att de är mer öppna för att göra saker tillsammans (oftast handlar det bara om att vara KK när det är sån åldersskillnad) , eller att de skulle vara mer villiga att tillfredsställa på partnerns villkor. Det är väl just de sakerna jag kan tycka mer omogna människor inte riktigt har kommit till än, så att säga. Unga killar med mycket testosteron vill säkert ha mycket sex, men för sin egen skull. 
    Å andra sidan, ska de fånga en medelålders kvinna som vet vad hon vill, krävs det mer av den unge mannen än vad en ung tjej skulle kräva/önska, eftersom unga tjejer i sin tur inte brukar veta så bra hur de vill ha sexet, kan var osäkra osv. Allt handlar om att skaffa sig erfarenhet och vårda den. 

Men TS, det finns säkert kvinnor som vill träffa dig. Du får väl ge dig ut på nån dejtingsida och skriva att du är intresserad av äldre än din egen ålder, så kommer säkert meddelanden till dig. 
    Hellre en ung kille med öppet sinne än en grinig gammal gubbe som bara vill sitta i soffan och gnälla om hur jobbigt allt är så fort man vill göra nåt Skål Även när det gäller sex så är många äldre väldigt bekväma av sig, de kör sitt gamla race som "alltid funkat förut", om kvinnan får orgasm är det en bonus (för henne) men inget som mannen ska behöva vara delaktig i, förspel och efterspel är verkligen ingen prio och man ska vara glad om mannen lyckas hålla på under lika lång tid som det tar att baka en pizza. Förstår att det låter bittert men alla är så klart inte sådana, däremot verkar väldigt många som sagt bli bekväma med åldern.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (A) skrev 2022-07-13 17:09:49 följande:
    Hellre en ung kille med öppet sinne än en grinig gammal gubbe som bara vill sitta i soffan och gnälla om hur jobbigt allt är så fort man vill göra nåt  // Skål Även när det gäller sex så är många äldre väldigt bekväma av sig, de kör sitt gamla race som "alltid funkat förut", om kvinnan får orgasm är det en bonus (för henne) men inget som mannen ska behöva vara delaktig i, förspel och efterspel är verkligen ingen prio och man ska vara glad om mannen lyckas hålla på under lika lång tid som det tar att baka en pizza. Förstår att det låter bittert men alla är så klart inte sådana, däremot verkar väldigt många som sagt bli bekväma med åldern.
    Skrattande Du måste ha dåliga erfarenheter av män? Förspelet är ju så otroligt viktigt och att kvinnan njuter fullt ut, lika väl efteråt.
    Att köra sitt gamla race som alltid fungerar måste vara människor som har ett väldigt tråkigt liv.
    Förändringar och lyssna på varandras fantasier etc och ev göra det möjligt beroende på självklart vad det gäller eller så stannar man bara vid att det är en fantasi. Att lyssna på varandra gör sexet så otroligt mycket bättre. Båda ska få ut lika mycket av sexet. Att få se en kvinna njuta är så otroligt upphetsande. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Mannen) skrev 2022-07-13 18:36:06 följande:
    Skrattande Du måste ha dåliga erfarenheter av män? Förspelet är ju så otroligt viktigt och att kvinnan njuter fullt ut, lika väl efteråt.
    Att köra sitt gamla race som alltid fungerar måste vara människor som har ett väldigt tråkigt liv.
    Förändringar och lyssna på varandras fantasier etc och ev göra det möjligt beroende på självklart vad det gäller eller så stannar man bara vid att det är en fantasi. Att lyssna på varandra gör sexet så otroligt mycket bättre. Båda ska få ut lika mycket av sexet. Att få se en kvinna njuta är så otroligt upphetsande. 
    De flesta har mest tänkt på sin egen njutning, ett fåtal har varit för oerfarna. Sedan finns det ju guldkorn iaf. Vilken tur att det finns män som tycker att kvinnans njutning tillför något haha ;)
Svar på tråden Sex med äldre kvinna