• Mimmiimimmii

    Totalt olika syn på uppfostran

    Vi är just nu på semester. Jag tycket barnen ska bosfa tänderna på morgonen smörja in sig när vi är på stranden mitt på dagen. Får till svar håkl käften kärring av barnen o 0 respons från mannen som struntar i allt sånt. 
    Själv blir jag konstant arg o barnen avsktyr mig för jag har regler. Sådana saker jag tycker är självklart tycker mannen är stunt samma o säger borsta tänderna så mamma blir nöjd.

  • Svar på tråden Totalt olika syn på uppfostran
  • Anonym (Bengt)

    Hur brukar det fungera hemma?
    Varför tror du att en dysfunktionell familj ska funka bättre på semester?

  • Anonym (Freddan är här)
    ok, det är ju fredag idag va. 
  • Anonym (L)
    Mimmiimimmii skrev 2022-07-15 12:15:56 följande:
    Totalt olika syn på uppfostran

    Vi är just nu på semester. Jag tycket barnen ska bosfa tänderna på morgonen smörja in sig när vi är på stranden mitt på dagen. Får till svar håkl käften kärring av barnen o 0 respons från mannen som struntar i allt sånt. 
    Själv blir jag konstant arg o barnen avsktyr mig för jag har regler. Sådana saker jag tycker är självklart tycker mannen är stunt samma o säger borsta tänderna så mamma blir nöjd.


    Jag tycker att dina barn verkar vansinnigt ouppfostrade och din man verkar vara ett arsle. Åk hem och lämna dem där. Fyfan, hade aldrig accepterat att bli tilltalad så av barnen eller min man.
  • Annispannis92

    Jag håller med dig och tycker också sådant är viktigt, min sambo slarvar mer med det men om jag säger att sonen t.ex ska borsta tänderna så är sambon i alla fall på min sida. Låter jobbigt att han snarare motarbetar dig, ni behöver nog ta ett snack?
    Hur gamla är barnen?

Svar på tråden Totalt olika syn på uppfostran