Finaste pojknamnet av dessa?
Vilket pojknamn tycker ni är finast av dessa? Vad tycker ni om namnen?
Vilket pojknamn tycker ni är finast av dessa? Vad tycker ni om namnen?
Elias fick min röst, fast egentligen föredrar jag det hebreiska ursprunget Elia/Elijah (Elias är den grekiska formen av namnet).
Elliot och Elton är också fina. Okomplicerade och internationellt gångbara, och går utmärkt att uttala på svenska utan att man ska anglisera dem.
Ebbe gillar jag inte, det är hårt och avhugget.
Elias fick min röst, fast egentligen föredrar jag det hebreiska ursprunget Elia/Elijah (Elias är den grekiska formen av namnet).
Elliot och Elton är också fina. Okomplicerade och internationellt gångbara, och går utmärkt att uttala på svenska utan att man ska anglisera dem.
Ebbe gillar jag inte, det är hårt och avhugget.
Elliot! Därefter Elias. De andra namnen gillar jag inte.
Elliot! Därefter Elias. De andra namnen gillar jag inte.
Ebbe.
Elliot är fint också.
Elton hamnar i samma kategori som Milton, Vincent och Liam för mig...
Elias känner jag tyvärr en skitstövel som heter så det går bort av den anledningen, tyckte det var fint innan.
Elias är finast.
Det jag tycker om namnen är att de är välanvända just nu och därför lite tråkiga. Namnen ligger bokstavligen på plats 25, 27, 29 och 30 på namntoppen för 2021. Låter som att du läst listan rakt av för inspiration? Jag hade hellre tittat på typ Eddie, Eskil, Esaias, osv.
Elias är finast.
Det jag tycker om namnen är att de är välanvända just nu och därför lite tråkiga. Namnen ligger bokstavligen på plats 25, 27, 29 och 30 på namntoppen för 2021. Låter som att du läst listan rakt av för inspiration? Jag hade hellre tittat på typ Eddie, Eskil, Esaias, osv.
Elias är fint.
De andra namnen gillar jag inte.
Alla namnen är fina. Utom Elliot som låter alldeles för feminint.. Trodde att det var ett tjejnamn fram tills jag var myndig ungefär.