• Kringlan

pergo-plus!!!

Alla pergo-tjejer, här kommer hopp! Det blev ett starkt + igår! På BIM-2 eller -3. På min första pergokur! Och inte hade jag några ägglossningsflytningar! Ofattbart. Underbart. Men livrädd, orkar inte förlora ett pyre till.

Jag brukar själv vilja läsa om symptom, så här kommer mina:

Jag har haft väldigt ont vid äggstockarna, eller däromkring. Det har ömmat och värkt.
    Har haft molande värk långt ner i ryggen. Dessa symptom i en vecka.

Inget illamående, inget öm i brösten, ingen metallsmak, inte trött. Så även om man inte känner de där klassiska så kan det vara något på gång! Lycka till nu alla. Menar det verkligen.
    Kram

• Svar på tråden pergo-plus!!!
  • Netriosa

Grattis! Hoppas det kommer gå finfint!

En liten fråga. Du skriver att du inte orkar förlora ett pyre till. Det får vi hoppas du/ni slipper! Tänkte fråga om du mår likadant nu som du gjorde förra gången du var gravid?

Lycka till med allt!

• Kringlan

Hmm.. Lite tidigt att säga kanske, men förra gången hade jag inte ont i äggstockarna och inte i ryggen men det kanske är för att jag ätit Pergo? Jag har aldrig känt av ägglossningen innan den här månaden heller. Hade ont i brösten förra gången och var trött, det kommer nog såsmåningom nu med, men då slutade det illa i v 13, så det är många oroliga veckor nu.
    Skvätter iväg lite gravbaciller till dig Netriosa! (&%#¤"¤¤%%&)

• Netriosa

Åh! *tar tacksamt emot alla gravbaciller*

Förstår att det känns oroligt just nu, men vi får hoppas det går fint!

• ellet

Åhhhhh... GRATTIS!!!!! Nu ger du mig hopp!!

Lycka till!!

• Heineken77

Tack för hoppet, säger jag som i april ska börja min första pergokur... Och MASSA grattis!! *dyker oxå ner i gravbacillerna som blev över och andas in ett par *

• Pumpan 70

Grattis! Och lycka till!!

• black velvet

Grattis!
    har precis avslutat min första pergokur,det blev 2 jättefina ägg.fick ovitrelle igår.Jag har samma symptom som du.jag brukar ha flytningar i samband med ägglossningen utan pergo,men inte nu . fick du ovitrelle ellr bara pergo?. nu fick jag ännu mera hopp, tackar.

• Rhonda Breeze

Grattis! Jag plussade precis också efter min 3e Pergokur

• Petraplutt

Grattis alla jag plussade i dag på min 4:e kur! lyckligare får ni leta efter hihih

Svar på tråden pergo-plus!!!