• molla21

    VAD SKA JAG GÖRA?

    Hej
    Vår katt kissar inne och jag har försökt med ALLT för att hon ska sluta. Det är dock inte varje gång som hon ska kissa som hon gör det i fotölj/soffa, utan då och då. Det har blivit värre nu när jag och min pojkvän jobbar,  annars så studerar vi och är hemma mestadels av dagen. Men jag har försökt allt för att hon ska sluta, köpt feliway, tömmer lådan så fort hon använt den, testat annan sand. Jag vet inte vad jag ska göra, och funderar på om jag ska sälja henne för det knäcker mig totalt av att hela tiden behöva hålla koll så att hon inte kissat och att leta efter kiss som en galning.
    Hon är en kastrerad honkatt på lite över 1 år, dessutom så är hon en innekatt. Tror ni det finns något att göra eller är det bästa att sälja henne? Hon kanske bara inte trivs med att vara innekatt? Vi har funderat på stt skaffa en till katt, då det kanske är uttråkning som gör att hon kissar, men är orolig över att det inte heller ska fungera. Hjälp :((

  • Svar på tråden VAD SKA JAG GÖRA?
  • Dexter dot com

    Är hon grundligt undersökt av vet så hon inte har ont, har UVI, problem med njurar, nån form av cystit eller urinsten? Om inte så börja med det .

Svar på tråden VAD SKA JAG GÖRA?