kvinnor med dold narcissist, introverta personer
Nu i början av juli tog det slut efter nästa 2 års förhållande ( 50 +, ej bott ihop)
Under förhållandet har det kämpats massor, hon ville ha full focus, enormt mycket bekräftelse, man skulle göra allt för henne, stå för allt, gav henne alltid beröm hur vacker hon var etc, sa hur mycket jag älskade henne. Men inget ifrån henne, då sa hon bara du har bekräftelsebehov. Det kändes som man gick på glas/chips, sen kunde hon bara explodera utan anledning, å sen skulle man bara acceptera dessa ? talanger? och förstå bara ??!!
Jag kom krypande å be om ursäkt fast man ej hade gjort något, bara för få det lugnt o hus frid
Pratade med en relation coach idag, hen nämnde om kvinnor med dold narcissist, introverta personer, det som bitarna föll på plats
Hon har historiskt haft svårt att hantera relationer, var alltid fel på hennes ex partners, etc. Hon är som en parasit, skulle betala för allt, ville ha mig närmare hennes nya bostad pga kontroll tror jag
Vad jag gjorde var det mitt fel, hon var enormt arrogant mot mig, Hon kunde skrika, förnedra mig offentligt bara för få uppmärksamhet för jag sa emot henne ibland. Var aldrig intresserad vad jag hade gjort, privat, jobb när hon frågade lite utvattnat så svarade jag, men gick ej mer än 2 min att jag var tråkigt, kan vi ej prata om något annat ??!!
Genom att klä sig depressionens, uppgivenheten eller ?jag är inte älskad? dräkten för att väcka med sympati
När hon och jag träffades, så var hon max singel i 2 veckor efter sista uppbrottet?hon har ej vänner, så vi män blir hennes egendom, knä hund, så hon har säkert redan i relation igen, synd om honom
Självklart får man göra hur man vill när man är singel, alla sörjer på olika sätt och längd ? så är det ju.
En av de saker jag har svårt att greppa just nu är, hur kunde jag låta mig behandlas så illa? Varför lämnade jag inte henne tidigare? Varför så blind
Finns det någon med liknande erfarenheter som man, som kan berätta hur det var för er, i er relation. Hur kom ni vidare?
Problemet att jag så starka känslor för henne, det stör mig rejält? men det kommer läkas under året