• Anonym (Ts)

Jag hittar aldrig kärleken!

Jag blir både ledsen & förbannad på mig själv att jag aldrig lyckas hitta rätt! Jag är verkligen ingen som letar efter första bästa utan jag bara låter det hända. Blev dumpad efter nio månader i början av 2022  då killen kom på att han inte ville ge sig in i något. Var helt förkrossad så jävla länge. 

Och nu har jag träffat en ny helt fantastisk man, trodde jag. Men direkt efter att vi hamnat i sängen säger han att han inte är redo för nått men han gav inga signaler av det innan. Men han säger att han är osäker på sig själv bla bla bla. 

Jag orkar fan inte att bli sårad ännu en gång! 

• Svar på tråden Jag hittar aldrig kärleken!
  • Anonym (Trist)

Som man kan jag säga att vi oftast bara vill ligga. Så det rimmar dåligt med seriösa kvinnor som bara vill ha förhållanden.

• andiie

Precis också avslutat en färsk dejtingsituation. Allt kändes så så bra initialt. Men sedan började jag rätt snabbt känna mig otrygg, vilket jag tog upp. Å då backade han jättemycket, så pass att jag valde att avsluta. Kändes inte bra helt enkelt. Men samtidigt är det oerhört sorgligt.

Jag vet faktiskt inte om jag tror att romantisk kärlek kommer att vara en del av mitt liv. Men det går att leva utan. Finns så mycket annat fint här i världen ändå!

• Dr Nail

Kanske sluta tro att en man kan vara fantastisk och sänka sina förväntningar till noll? Det kommer inte fixa kärlek åt dig, men du slipper åtminstone bli besviken.

• Anonym (-)

Tråkigt att du blev sårad. Inte lätt att hitta rätt. Är själv nu singel i 4 månader efter ett långt förhållande och vill hitta den rätta. Är rädd att det kan ta flera år :( 
    Svårt att träffa någon irl och nätdejting tar tid och känns omöjligt i vissa tider.
    Bästa är väl att vara beredd på allt möjligt. Men har själv aldrig haft sex med någon som sedan inte vill träffas mer, låter hemskt om du hade ett stort intresse för honom. Hoppas din nästa blir den rätta TS!

• Tom Araya

Lika här.

Har haft några förhållanden, men ofta flera år emellan. Nu var det fyra år sedan sist.

Därför har jag inte heller skaffat egna barn.

• Freddie K

Jag kan ju bara säga att jag vill ha ett förhållande. På riktigt. När jag träffar en kvinna så är inte det första vi gör att hoppa i säng. Vi lär känna varandra först. .

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Jag hittar aldrig kärleken!