• xjbxxbcbchc

Fylla läppar

Hej 

Har hört att tjejer/kvinnor med fylla läppar suger av en kille bättre än med små läppar. stämmer detta.?

Fylla läppar
  • Svar på tråden Fylla läppar
  • Anonym (Kille)

Nej. Eller mjöligt att det finns ett samband, men inte pga läpparna. Även möjligt att vissa killar tycker de ser bättre ut

• Anonym (s)

Nja, beror nog på hur bra man är på att suga av. Vilken teknik man har. Hur man gör när man suger. En person med fyllda läppar kan ju också vara dålig om den inte har rätt teknik.

• Anonym (Deepthroat)

Det är halsen som avgör om det blir bra, läpparna har ingen betydelse.

• Anonym (fylla läppar)

Hej 

Vad menar du med att det är halsen som gör om en tjej suger kuk bra.?

• Anonym (Kvinna)

Har inga fillers i mina läppar, men en naturlig fyllighet så sätt. Och om jag får säga det själv är jag fantastiskt på att suga kuk, men det beror inte på mina läppar eller min hals. Det är för att jag älskar att göra det, jag genuint njuter av det och vill att han ska få det så skönt som möjligt, jag lyssnar av honom och anpassar mig efter hans stön och rörelser. Att suga kuk riktigt bra är faktiskt ett tvåmannajobb, jag måste veta vad han vill ha för att göra det bra. 

• Anonym (MR klister)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-07-21 18:36:43 följande:

Har inga fillers i mina läppar, men en naturlig fyllighet så sätt. Och om jag får säga det själv är jag fantastiskt på att suga kuk, men det beror inte på mina läppar eller min hals. Det är för att jag älskar att göra det, jag genuint njuter av det och vill att han ska få det så skönt som möjligt, jag lyssnar av honom och anpassar mig efter hans stön och rörelser. Att suga kuk riktigt bra är faktiskt ett tvåmannajobb, jag måste veta vad han vill ha för att göra det bra. 

Nej, det ''får du inte säga själv'' mer än om du har kuk.....och har sugit av dig själv....
  • Anonym (MR klister)

Är tjejer som har blå ögon bättre på att steka pannkakor än män med gröna ögon?  

• Anonym (A)
    Anonym (MR klister) skrev 2022-07-27 16:24:01 följande:
    Är tjejer som har blå ögon bättre på att steka pannkakor än män med gröna ögon?  
  • Anonym (Man)

Jag tror att dom flesta kvinnor tänker att dom är bra på att suga, vilken kille skulle vara så dum i huvudet att han kritiserar oralsex?

• Anonym (MR klister)
    Anonym (Man) skrev 2022-07-27 21:09:22 följande:

Jag tror att dom flesta kvinnor tänker att dom är bra på att suga, vilken kille skulle vara så dum i huvudet att han kritiserar oralsex?

En som inte är desperat? Dåligt oralsex är....ruskigt dåligt.
  • Anonym (Xtra ordiNÄR)

Också glömde jag det viktigaste...Är sexet alltid bättre med en STORKUKAD man?

• Anonym (MR klister)

Vad JAG däremot ser som otroligt sexigt med fyllda läppar....
    Otroligt sexigt att se dem runt kuken, ledigt sexigt att spruta på dem. 

• Anonym (MR klister)
    Anonym (MR klister) skrev 2022-07-28 09:37:50 följande:

Vad JAG däremot ser som otroligt sexigt med fyllda läppar....
    Otroligt sexigt att se dem runt kuken, ledigt sexigt att spruta på dem. 

*väldigt sexigt att spruta på dem 
  • Tukt

Svårt att se en sådan sak handlar om fysiska egenskaper. Men säkert väl psykologiska hos båda könen.
    En kvinna som är så pass engagerad i sina läppars storlek vill nog också att de ska betyda något speciellt för den andra också, och anstränger sig lite extra.

Svar på tråden Fylla läppar