Hur märks det om en kvinna har pondus?
Hur märker man om en kvinna har pondus hur gestaltar sig det?
Stor ölmage
Stor ölmage
Ärligt, kan en kvinna ha pondus ens? Aldrig sett en sådan, förutom möjligtvis hon med frillan, från äldre tider. Vad heter hon..
Ärligt, kan en kvinna ha pondus ens? Aldrig sett en sådan, förutom möjligtvis hon med frillan, från äldre tider. Vad heter hon..
Hon är lugn och säker i gester och röst, aldrig upprörd falsett.
Hon blir ofta frågad om råd, vet sina expertområden och tar rätt beslut i rätt tid, men vet även bättre än att klampa in där andra har djupare kunskap.
Hon låter sig inte avbrytas eller stoppas i ett möte eller en förhandling förrän hon har fått sin åsikt hörd och sin vilja igenom så långt det går.
Hon är driven och effektiv och det räcker att hon tittar på folk som inte gör vad de ska så får de bråttom med att ursäkta sig och göra det hon gett dem i uppgift att göra.
Hon får folk att springa det där extravarvet för att komma i mål även med "omöjliga" eller svårprioriterade projekt och har missat en enda deadline på jobbet på 25 år.
Hon är jag.
Jag har pondus. Jag har självförtroende nog att inte behöva hävda mig, jag har inga problem att backa trots att jag vet att jag har rätt eftersom jag vet att det kommer fram tids nog. Jag tar strid för det som behövs, säger till på stan om någon behandlas illa och jag är skapligt ärlig mot de flesta.
Du menar kan big dick energy som det kallas i populärkulturen. exempel på kvinnor som har bde skulle jag vilja påstå är vita husets talesperson Jen psaki och hon som spelar någon amazonkvinna i nån marvel film.
Du menar kan big dick energy som det kallas i populärkulturen. exempel på kvinnor som har bde skulle jag vilja påstå är vita husets talesperson Jen psaki och hon som spelar någon amazonkvinna i nån marvel film.
Precis som män.