• Alvakp

    Gulaktiga, vattniga flytningar v10 missfall??

    Är gravid i v. 9+6. Kände idag hur det började rinna i byxorna, trodde direkt att det var blod, men når jag gick på toaletten visade det sig vara typ vatten!? Har fortsatt under dagen, men inte lika stor mängd, mer att det blir gulaktigt (inte som kiss, utan mer som var/sårvätska) på pappret när jag torkar mig. det är helt vattnigt, luktar ingenting, men blir liksom klibbigt när det torkar (som saft typ?).
    min fråga är:
    tror ni det är missfall på G? 

  • Svar på tråden Gulaktiga, vattniga flytningar v10 missfall??
  • Anonym (Också gravid)

    Skulle snarare säga att du har fått ökade flytningar? Jag har typ så hela tiden sedan jag blev gravid. Kan vara lite gula men har för mig att om man har mycket gula flytningar så kan de vara ett tecken på en infektion. Också beroende på nyansen av gul. Prata med bm, men skulle inte säga att det är något tecken för mf? Utan helt normalt med ökad mängd flytningar. 

  • Alvakp

    Ja, så kan det nog vara. Men kändes så konstigt att det började nu liksom. Det är inte heller lite ljusgult, utan mer orange/brunt. får kontakta gynmot. imorgon? mår fortfarande illa som f*n och har ömma bröst, inget ont i magen eller så, så hoppas det inte är någon fara. 


    Mest spännande att höra ifall någon varit med om samma! 

Svar på tråden Gulaktiga, vattniga flytningar v10 missfall??