• Anonym (Sthlm)

Vad å Hur gillar ni kvinnor att vi hetsar upp er..?

Är inte tanken å förspelet grymt ändå..tankarna innan sexet..
    Älskar ju själv att hetsa upp kvinnan med händer ,kyssar ,tunga ,beröring över hela kroppen..
    Låta den känslan bara växa med tiden..hetsa upp..sluta..hetsa upp ..sluta..
    Älskar när jag ser kvinnan bli kåtare å kåtare...
    Orgasmen blir så mycket starkare då..Vad tycker ni kvinnor å hur vill ni ha det?
    Självklart kan det vara lite humörsbetonat..

• Svar på tråden Vad å Hur gillar ni kvinnor att vi hetsar upp er..?
  • Anonym (Höhö)

Nu blir det åka av lilla gumman

Jag vet vem som kommer bli spetsad ikväll

• Anonym (Kåtheten börjar i hj)

För mig är det bästa förspelet det som föregår innan man kommer till hånglet och det fysiska. Bygga upp stämningar med ord, sexiga sms, förväntan, indikationer, planering inför det som ska komma. De mentala förspelet, stegrande åtrå som sker i fantasin är det mest eggande för mig och där tänds lusten att ha sex. Är jag inte mentalt kåt på en person och innan så går det andra lite förlorat och tänder inte mig så mycket.

• Mia99
    Anonym (Kåtheten börjar i hj) skrev 2022-07-24 21:53:57 följande:

För mig är det bästa förspelet det som föregår innan man kommer till hånglet och det fysiska. Bygga upp stämningar med ord, sexiga sms, förväntan, indikationer, planering inför det som ska komma. De mentala förspelet, stegrande åtrå som sker i fantasin är det mest eggande för mig och där tänds lusten att ha sex. Är jag inte mentalt kåt på en person och innan så går det andra lite förlorat och tänder inte mig så mycket.

Precis så är det!
  • SiriH

När min man passade vår 3 åring medans jag var yoga och jag kom hem till hon hade kletat ner hela sitt rum med bajs då hetsade jag upp mig, blev uppriktigt sagt förbannad! Kanske hetsade jag upp mig lite för mycket. Det var bajs överallt och hela huset luktade bajs hon hade t.o.m. lyckats stoppa in bajs i uttagen i väggen så fick byta dem, hade friserat alla gosedjur med bajs så de fick kastas eller tvättas. 

• exandthecity
    SiriH skrev 2022-07-25 09:55:12 följande:

När min man passade vår 3 åring medans jag var yoga och jag kom hem till hon hade kletat ner hela sitt rum med bajs då hetsade jag upp mig, blev uppriktigt sagt förbannad! Kanske hetsade jag upp mig lite för mycket. Det var bajs överallt och hela huset luktade bajs hon hade t.o.m. lyckats stoppa in bajs i uttagen i väggen så fick byta dem, hade friserat alla gosedjur med bajs så de fick kastas eller tvättas. 

Hoppas att du hade ett bra yoga-pass iaf
  • Anonym (Bejb)

Dansa i string och ha rejäl ölmage, det är så hett

Svar på tråden Vad å Hur gillar ni kvinnor att vi hetsar upp er..?