• Anonym (Pojkv­än)
    Thu 28 Jul 2022 17:15
    5026 visningar
    4 svar
    4
    5026

    Lufttrycksvibrator?

    Hej!
    Vi eller tjejen har en Satisfyer Pro 2 Next gen och jag tänker att hon inte är ensam.


    Jag skulle vilja ge henne en ny leksak och vad kan ni rekommendera då? Jag ser att det finns en Satisfyer Pro 3+ som är en uppföljare till 2:an men är den bättre?


     Har läst/hört om Irresistible Kissable som ska vara bra, annorlunda mot Satisfyer men bra. Vad säger församlingen?

    Går det uppdatera till något bättre än Satisfyer Pro 2 Next Gen som är den mest sålda lufttrycksvibratorn eller blir det att hålla fast med den?

    /Villrådig pojkvän

  • Svar på tråden Lufttrycksvibrator?
  • Anonym (Pojkv­än) Trådstartaren
    Sun 31 Jul 2022 13:09
    #1

    Ingen som bytt upp sig från Satisfyer PRO 2 next gen (eller bytt ner) genom att köpa en annan lufttrycksvibrator och vill dela med sig av erfarenheter.


    Vill egentligen bara höra med er som tycker om denna modell och inte er som inte ni som tycker dessa inte är så bra.   

  • Anonym (Signe­.88)
    Tue 2 Aug 2022 15:42
    #2

    Jag har en mer mångsidig version från satisfyer som har både lufttryck som Pro 2 men som kombinerar det med inre vibrationer. Kanske kan vara nåt till tjejen? Lelo har även nåt liknande tror jag..


    Satisfyer Supernova Dubbelvibrator - Erotini

  • Anonym (kuk)
    Tue 2 Aug 2022 15:47
    #3
    Anonym (Signe.88) skrev 2022-08-02 15:42:26 följande:

    Jag har en mer mångsidig version från satisfyer som har både lufttryck som Pro 2 men som kombinerar det med inre vibrationer. Kanske kan vara nåt till tjejen? Lelo har även nåt liknande tror jag..


    Alltid så diskret reklam från sexshoppar
  • Anonym (Pojkv­än) Trådstartaren
    Sat 6 Aug 2022 10:38
    #4

    @Signe.88 tack för input!

    Igår beställdes Satisfyer 3+ tror jag den heter eftersom tjejen tyckte den såg intressant ut när vi kollade på något nytt. 

Svar på tråden Lufttrycksvibrator?