• Anonym (Lajla S)

Kvinna .... Märker du att daten din har BDE .... Big Dick Energy ?

Jag märker det på beteende och hans självförtroende. Haft rätt varje gång jag har den känslan, och jag älskar det.

Det är väl nåt med att dom kan få vem dom vill, samtidigt som många utav dom kan va gentlemen. Den kombinationen gör mig kåt och nyfiken.

• Svar på tråden Kvinna .... Märker du att daten din har BDE .... Big Dick Energy ?
  • Anonym (Oh)

herregud. Tänker man på sånt där i tonåren!!

• Anonym (fånerier)
    Anonym (Lajla S) skrev 2022-07-28 17:25:22 följande:

Jag märker det på beteende och hans självförtroende. Haft rätt varje gång jag har den känslan, och jag älskar det.

Det är väl nåt med att dom kan få vem dom vill, samtidigt som många utav dom kan va gentlemen. Den kombinationen gör mig kåt och nyfiken.

what? 
  • gemig
    Anonym (Lajla S) skrev 2022-07-28 17:25:22 följande:

De flesta Svenskar kommer av någon anledning inte att fatta ^^,  
  • Anonym (Man)

Min gissning är att det varierar och har med olika saker att göra om man har ett väldigt gott självförtroende.

Jag tror att det är ungefär som med pengar. Från att ha helt ok med pengar till att ha riktigt gott om det ger ett slags självförtroende. Om man har dåligt med pengar så känner man inte samma sak och det sätter sig även på självförtroendet.

Detsamma gäller kukar.

• LisenE74

Iofs gift sedan länge. Har aldrig någonsin i mitt liv ens funderar eller lagt märke till storleken. Irrelevant. Storleken har i min mening och erfarenhet rätt liten betydelse för sexets kvalitet.

• Anonym (Eeeh nej?)

Nej inte alls.  Tror inte stor penis har samband med stort självförtroende/energi. Åtminstone om man är gay. Väldigt kaxiga, högljudda, skrytsamma titta på mig-gaymän har väldigt liten penis. Ofta sockar/proteser innanför byxan med.

Älgpenisbärare som är gay är betydligt mer chill, lite blyg och raggar inte alls så aggressivt. Klär sig mer normalt och har inte det där störiga gaybeteendet. 

• Anonym (Lajla S)
    Anonym (Oh) skrev 2022-07-28 18:39:18 följande:

herregud. Tänker man på sånt där i tonåren!!

Tonåren  ???    Väl, jag är 38 då men.....
  • Anonym (Okunskap)

Men......
    Big Dick Energy betyder inte att man är välhängd. Det är att man har ett gott självförtroende, "det" som man antingen har eller inte.

• Anonym (Okunskap)
    gemig skrev 2022-07-28 19:03:09 följande:
    De flesta Svenskar kommer av någon anledning inte att fatta ^^,  
    Uppenbarligen inte....
  • miss999
    Anonym (Okunskap) skrev 2022-07-28 20:16:39 följande:

Men......
    Big Dick Energy betyder inte att man är välhängd. Det är att man har ett gott självförtroende, "det" som man antingen har eller inte.

Just det, kolla upp begreppet först innan du ska slänga dig runt med det, TS.
Svar på tråden Kvinna .... Märker du att daten din har BDE .... Big Dick Energy ?