• Fri 29 Jul 2022 10:04
    1779 visningar
    2 svar
    2
    1779

    HCG som ökar långsamt

    He,j detta är min femte graviditet och enligt min sista mens så ska jag precis ha gått in i v5 men är orolig att mitt hcg ökar för långsamt. Jag har försökt att följa min stegring på graviditetstest här hemma, men de blir inte så starka som jag önskar.


    De är fortfarande positiva och minskar inte i färg det ökar inte heller så mycket, om ni förstår vad jag menar? 


    Jag är också orolig att det är på väg att bli ett missfall. 


    Finns det någon här inne som har haft en lyckad graviditet fast långsamt ökande hcg i början? 

  • Svar på tråden HCG som ökar långsamt
  • Anonym (Enann­an)
    Sun 11 Sep 2022 02:41
    #1

    Mina 2 (nämner bara dem som slutat med bebis) första graviditeter så visade inte testet posetivt fören dryga veckan efter beräknad mens. Och sedan tog det ytterligare en vecka innan det blev ett tydligt streck.
    sista göra plussade jag tydligt 2 dagar innan bim. 
    Så det kan absolut vara olika! 

  • Sun 11 Sep 2022 06:42
    #2
    Anonym (Enannan) skrev 2022-09-11 02:41:23 följande:

    Mina 2 (nämner bara dem som slutat med bebis) första graviditeter så visade inte testet posetivt fören dryga veckan efter beräknad mens. Och sedan tog det ytterligare en vecka innan det blev ett tydligt streck.
    sista göra plussade jag tydligt 2 dagar innan bim. 
    Så det kan absolut vara olika! 


     


    Va bra ändå att det slut väl. Jag vet att det finns låghormonare det har man ju läste så mycket om :) 
    Fast detta var nått helt annat, aldrig varit med om det innan. 


    Men mitt utvecklades aldrig normalt så det hade avstannat i v 5, upptäckes på vul i v 7 :(
    Precis som jag trodde och misstänkte länge. Otroligt egentligen hur man kan känna sin kropps signaler.  

Svar på tråden HCG som ökar långsamt