Anonym (Jag är en vidrig typ) skrev 2022-07-29 22:28:02 följande:
Jag blev mamma när jag var tonåring, så kanske försenat beteende? Nu med varannan vecka har jag utrymme att vara barnslig igen.
Tro mig som har erfarenhet av detta, varit på fler fester än en, har fler vänner än dom jag berättat om, en fest tidigare än dom jag nämnt om men inom 1 år från nu, jag drev hårt med en tjej, vi hade liknade humor, det slutar med att hon frågar mig rakt ut varför gillar du inte mig? är jag för gammal eller vad? visa sig hon var i samma ålder.
Jag undrade över frågan? vi passar hur bra ihop som helst berätta jag, vi har skit kul.
Men via bekanta och tidigare så vet jag om att hon lever i en relation, hon känner till allt om mig, via sina bekanta, varav jag undrar om det är ett bekräftelsebehov hos tjejer eller om det är ett sätt att såra eller göra sin sambo avundsjuk.
Men uppenbart är det ett lätt sätt att ev vilja ha en flört eller rent byta partner, då man känner varandra via kontakter, på något sätt verkar tjejer göra flörtandet lagligt och visa det tydligt.
Har även varit till Norge, i samma kontor satt det en tjej, jag snacka ofta med henne, visa sig hon hade kontakter o FB vänner från min hemstad i Sverige, vi började busa med varandra, gick så långt att hon kunde sätta sig i mitt knä under fika raster, kolleger börja fråga om det var något mellan oss? jag nej hon har man och barn, vi har bara kul. tillslut var jag tvungen o avisa henne, jag var inte där för en romans eller bryta hennes äktenskap.
Vad jag försöker berätta är att det verkar vara lätt för en tjej att stöta på en kille när dom väl känner en, dom vet om bakgrunden och stora delar av livet man levt, då verkar en kvinna inte sky några medel som helst för att uppnå något, dom bryr si inte om dom är i en relation eller om jag är i en relation, varav frågan varför?