Hjälp!!
Hej för ca 3 veckor sedan råkade min son komma in på snapchat på familjens gemensamma padda där var min fru inloggad och jag upptäckte att hon hade en chat från en annan kille. Tänkte att det är ju ingen big deal men magkänslan sa något annat så jag kollade igenom chathistoriken och även att man inte kan se bilderna igen utan bara texten så rasade hela min tillvaro sönder och samman. Upptäckte att hon skickat bilder på sig själv i underkläder till honom och han hade ju naturligtvis gett henne komplimanger och bett om mer bilder. Frun & dottern var inte hemma på hela kvällen så där satt jag med min son och var helt förstörd. När hon kom hem på kvällen konfronterade jag henne med det jag visste och frågade rätt ut om hon planerade att skiljas. Enligt henne har de en viss jargong när de skriver till varandra och som svar på att hon skickat bild/bilder i underkläder till honom så tyckte hon att det inte var så stor grej då man kan jämföra det med att man kanske skickar bild på sig i bikini på sommaren. Vi pratade ut och löste det mest hon sa att det bara är en vän och att efter vi fått barn varav 1 av barnen utreds för autism att hon kände att hon ville kunna få vara sig själv ibland inte bara mamma & fru utan även få lite egentid och få vara lite som innan vi träffades. Vi har varit gifta i 5 år och tillsammans i 9 år. Jag har aldrig upplevt detta beteende under dessa 9 år och jag mår extremt dåligt över att hon fortfarande har kontakt med honom. Känns som jag inte kan lita på min fru efter detta. Och för ett par dagar sedan kollade jag i hennes telefon och då har hon ändrat inställning på chatten så att alla chattar raderas efter visning men det är bara på honom hon har så men hon säger att hon inte döljer något. Nu har det även börjat bli lite jobbigt med sexet också i veckan beställde hon en vibrator och det var vi båda överens om att det kunde vara kul att prova. Vi provade och hon tyckte det var ganska skönt och jag tyckte det var ganska trevligt att få använda den på henne men problemet var att jag hade stånd men efter ett tag försvann det och var väldigt svårt att få upp den igen. Vi tänkte att det bara var en engångsföreteelse men nu har det hänt flera gånger vid samlagsförsök utan att vibratorn varit med. Detta skapar både frustration hos henne och hos mig förstås. Och igår sa hon även att om det händer att jag slaknar och hon är sugen så kan hon används vibratorn då kände jag lite att min självkänsla försvann totalt. Hur ska jag göra och hur ska jag kunna gå vidare med alla tankar och lita på henne igen eller borde jag oroa mig för att hon snart kommer lämna mig? Otroligt långt inlägg men är det någon som har tips eller råd så kommentera gärna