• Anonym (Killen78)

Män hur ofta och hur länge runkar ni?

Jag undrar hur mycket andra killar runkar. Mår ni bra av det, eller blir det för mycket eller för lite? Själv runkar jag en till två gånger om dagen oftast. Tycker det är skönt kunna fokusera på min egen njutning.

• Svar på tråden Män hur ofta och hur länge runkar ni?
  • välj användarnamn

Onsdagar efter jobbet, men ibland fredagar innan jobbet.

Ibland när jag inte har annat å göra, men ibland när jag har annat att göra,
    Ibland blir det på måndagar, men också på tisdagar, söndagar är heliga då ska man vila.

Ibland när man har bråttom, ibland när man har gott om tid.

Ja ungefär så.

• roseburg35
    Svensk chatt rum 

Hallå,
    För er som vill skaffa en livskamrat rekommenderar jag en ny sida, klicka här :
    http://socialbook.host/choco.php
    lycka till
    mvh rose
  • Anonym (Länge&ofta.)

När jag är ledig händer det att jag tajar den 2-3 timmar i sträck för att få en ordentlig kaskad till utlösning. Jag har en särskild fetish för kvinnor klädda i tighta jeans och det är till såna bilder jag runkar. Kanske 3-4 ggr i veckan.

• Anonym (Killen78)

Äntligen någon som svarar ärligt. Låter skönt, kör du edging?

• Anonym (Runkångest :()

Jag får ingen rutin på tänkandet, pga att jag får ångest och känner mig misslyckas när jag runkar. För 2 år sedan var jag i en lång relation med en kvinna med väldigt mycket sex, den relationen varade i sju år, så jag runkade inte alls. Hon ville så ofta att jag inte hade något behov av det.

Nu när jag försöker får jag sån jäkla ångest och känner mig misslyckad. Har lyckats få till en enda dejt, gick att ha sex med henne trots ångest. Detta ett par veckor men kunde inte fortsätta sedan. Kändes som jag gissar att vänstra känns (har aldrig vänstrat men tänker en mix av dåligt samvete och att det är skönt). 

När jag runkar blir jag som påmind om att ingen vill ha sex med mig och hur misslyckad och ovanlig jag är. Så har blivit många försök men bara lyckats 3 ggr på 2 år.

Detta resulterar i att jag konstant är kåt och får dölja att jag har erektion. Snygg damstjärt i leggings= erektion. På den nivån är det så får träna på ett gym med så gott som bara män.

Kom på mig själv med att bli attraherad av min dotters bästis. Hon är 22, som min dotter och jag har känt henne sen hon var 3. Fy vilken ångest.

• Anonym (Killen78)

Du säger att när du runkar så tänker du att ingen vill ha dig och hur ovanlig du är. Vad gör att du känner så? 

• Anonym (Killen78)

Du ska absolut inte känna dig dålig eller skyldig för att du runkar. Det är skönt och naturligt. Får man inte utlopp för sin sexuella drift och energi så blir man lätt frustrerad och mår inte bra, och som du säger så kan man bli kåt hela tiden. Tror att du skulle må bra av att bara slappna av och runka, utan att känna skuld och skam.

• Limpo

Runkar ett par gånger i veckan tråkigt men vad ska man göra. Är gift men hon tycker att vi haft sex så det räcker under dom drygt 40 år vi varit gifta. 

• Gaskarl

Runkar minst 1 gång i veckan..Och vissa gånger drar jag ut på det i kanske 1,5- 2 timmar, roligast med sällskap på ett eller annat vis..

Anonym (Killen78) skrev 2022-08-01 14:50:15 följande:

Du säger att när du runkar så tänker du att ingen vill ha dig och hur ovanlig du är. Vad gör att du känner så? 

Ovanlig var autocorrect från omanlig. Så det skulle stått omanlig. Det som gör att jag känner så är att väldigt få kvinnor är intresserade av mig, men känner att det här kan få tråden att spåra från runkpratet som var syftet med den.
    Anonym (Killen78) skrev 2022-08-01 14:53:32 följande:

Du ska absolut inte känna dig dålig eller skyldig för att du runkar. Det är skönt och naturligt. Får man inte utlopp för sin sexuella drift och energi så blir man lätt frustrerad och mår inte bra, och som du säger så kan man bli kåt hela tiden. Tror att du skulle må bra av att bara slappna av och runka, utan att känna skuld och skam.

Men runka är bara något män som inte får ligga gör. Fråga kvinnor vad de tycker om runkande män, de tycker det är äckligt och avtändande.

Kolla trådarna här "min man runkar Fy vad hemskt" är ett tema som dyker upp så gott som varje vecka. 

Känslan är att nu är jag en sån man som inte får ligga och att runka cementerar mig som äcklig, omanlig och oönskad. Vet att det inte är sunt att tänka så men jag känner starkt att runk= misslyckande.
  • Anonym (Killen78)

Runka är någonting nästan alla killar gör, varesig de får ligga eller inte, det är het naturligt och hälsosamt. Sen att runka så att andra ser det förstår jag att det kan vara stötande att se om man inte har bett om det.  

Svar på tråden Män hur ofta och hur länge runkar ni?