• Anonym (Hmm)

    Vanligt utan underkläder?

    Funderar lite på hur vanligt det egentligen är att hoppa över trosorna/kalsongerna i vardagen?

    Hur gör ni?
    Går ni och handlar eller till jobbet "commando", eller ryker dom när ni kommer hem.

    Varför?
    Är det för att man tycker det är bekvämt eller känner du dig sexigare?
    Berätta gärna varför just du hoppar underkläderna.

  • Svar på tråden Vanligt utan underkläder?
  • Anonym (aaa)

    Jag tycker det år ohygieniskt om folk går utan underkläder, så det hoppas jag inte att någon gör.
    Vad man gör i sitt hem bestämmer man över men att ha underkläder tex på jobbet kan bli helt galet. Om jag har klänning och någon av mina elever skulle råka dra i tyget och se att jag var bar under - nej det skulle kunna sluta så illa att jag fick sparken, om elevernas föräldrar fick höra om det och anmälde mig. 

  • sextiotalist
    Anonym (aaa) skrev 2022-08-04 07:58:03 följande:

    Jag tycker det år ohygieniskt om folk går utan underkläder, så det hoppas jag inte att någon gör.
    Vad man gör i sitt hem bestämmer man över men att ha underkläder tex på jobbet kan bli helt galet. Om jag har klänning och någon av mina elever skulle råka dra i tyget och se att jag var bar under - nej det skulle kunna sluta så illa att jag fick sparken, om elevernas föräldrar fick höra om det och anmälde mig. 


    Man har ju underkläder för att skydda t ex byxor, kjolar, möbler etc
    Personligen så har jag alltid underkläder på mig, även när jag sover 
  • Danne59

    När utomhus: Altid 
    Hemma: Nästen aldrig
    Sova: Aldrig


    Haven?t been living in Sweden for long, so excuse my Swedish. Am trying the best I can.
  • Mia99

    I vardagen på jobbet skulle jag aldrig gå utan trosor. Det vore opraktiskt, hemskt obekvämt och dessutom ohygieniskt. Jag sover också alltid med trosor på av samma anledning och använder oftast även trosskydd runt min ägglossning då det kan bli lite vått. Det är den tråkiga vardagsverkligheten.

    Men som en del av en liten erotisk lek kan jag gå ut med maken utan underkläder under en tajt liten klänning eller en kort kjol. Det kan också vara ett sätt att skapa en erotisk gnista, t ex att jag diskret tar av mig mina stringtrosor på IKEA och stoppar dem i hans hand med ett litet oskyldigt leende. Men det är som sagt bara en lek för att få honom lite tänd.

  • Anonym (Tjej)

    Varför svarar ni en gubbe som bara vill få svar för att sitta o runka åt svaren

    urk

  • Anonym (ninni)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-08-04 11:05:42 följande:

    Varför svarar ni en gubbe som bara vill få svar för att sitta o runka åt svaren

    urk


    Men är det verkligen är så upphetsande att läsa ifall okända människor går med eller utan underkläder? Det finns ju betydligt bättre material på internet att runka till om man vill. Jag själv tycker att det är fascinerande att läsa hur folk har det och gillar när folk svarar ärligt även på kanske dumma frågor.
  • Friger
    Anonym (ninni) skrev 2022-08-04 11:13:35 följande:
    Men är det verkligen är så upphetsande att läsa ifall okända människor går med eller utan underkläder? Det finns ju betydligt bättre material på internet att runka till om man vill. Jag själv tycker att det är fascinerande att läsa hur folk har det och gillar när folk svarar ärligt även på kanske dumma frågor.
    Nä fattar inte heller varför man skulle sitta och runka till det... Tror sådant är en myt.

    Vår herre skapade internet för att alla skulle få tillgång till obegränsade mängder av porr.
Svar på tråden Vanligt utan underkläder?