• Brunett89

    Har plötsligt jätte lite mens

    Ja som rubriken lyder så har jag sedan förra månaden jätte lite mens. Mensen förra månaden kom 2 dagar för tidigt, noll mensvärk och den va sparsam i 2 dagar. Har alltid i 5 dagar minst och rätt riklig första 2 dagarna. Denna månad märktes de inte ens att jag hade ägglossning vilket de alltid gör annars,  fick mens då ja skulle och även den här va väldigt sparsam, 2.5 dag hade jag och även här ingen mensvärk. Vi ha försökt bli gravida i 1.5 år men nu börja jag undra om jag ens kan bli gravid igen :( fyller 33 år i år och fick utomkvedshavandeskap 2018. Bli rädd att allt bara slutat funka eller att man är i nån förstadium till klimakteriet? 

    Nån som varit me om detta? 

  • Svar på tråden Har plötsligt jätte lite mens
  • Brunett89

    Jag har tagit gravtest som bara visar negativt tyvärr :( därför jag inte riktigt förstår vad som är felet 

  • Brallans

    Hej 

    Jag fick helt plötsligt väldigt sparsam mens och mindre flytningar runt äl, fick nys om att man kan ha skör slemhinna och läste på lite om det då jag vill bli gravid och har sedan 2 månader provat membrasin och EPA Glandin, nu även inositol och det har faktiskt hjälp för mig inte för att jag är gravid ännu men har mer mens samt mer flytningar :) 

Svar på tråden Har plötsligt jätte lite mens