• Pepsimannen

    Trekant debut med min fru.

    Ikväll ska vi ha trekant med en till kille för första gången. vi båda är småkåta men nervösa. 


    frun är 24 och jag 29. 


    vi gjorde en annons på BC med över 100 svar, och det var bara 1 svar som gav intresse. så himla många ?oseriösa? eller där folk bara är urusla på att formulera sig.


    det vi gick på var att killen kunde skriva världens utlägg och engagera sig istället för ett meddelande med bara  ?jag är seriöst intresserad av trekant?  

    jaha men vem är du lixom? 


    ni med positiv erfarenhet, har ni några tips inför ikväll? 

  • Svar på tråden Trekant debut med min fru.
  • Anonym (Unicorn)

    Svarar utifrån rollen som extra kvinna, unicorn. Det är alltid ok att avbryta , för alla parter, när som helst.  Han bör förstå att han gäst och ni bestämmer. 
    Han bör även ha förstått att han är där för att berika ert sexliv, inte ta chansen att få komma åt en kvinna. 
    En del träffas först och knullar andra ggn de träffas. Andra kör all in första  gången.
    Det kan bli väldigt bra oavsett. Eller så känner någon att nej det här blir bara en kaffe. 
    Lycka till och ha kul. De som väljer att bjuda in en extra person i sitt sexliv är ofta trevliga och fördomsfria människor. 
    Jag har tre erfarenheter, alla goda. 

  • Anonym (Miss trekant)

    Mina bästa tips för en härlig upplevelse är att prata igenom allt när alla tre möts. Skapa regler och hitta stoppord. Var extremt tydlig med does and donts så ingen känner sig tvingad att ställa upp på saker man känner sig tveksam till. 

    Hitta en plan B om saker inte riktigt blir som tänkt. Mycket kan ju faktiskt gå snett. För tidig utlösning, svårt att få stånd, prestationsångest, utebliven orgasm, blod/kladd/kiss osv osv.. För att inte känna sig pinsam så tänk ut något om nån inte kan fortsätta av olika skäl. Få en mysig stund och avslutning och slappna av om nåt skiter sig.

    Var nyktra!! Alltid och alla tre. Då har ni full koll på signaler och viljor.

    Lycka till! 

  • Anonym (Unicorn)
    Anonym (Miss trekant) skrev 2022-08-07 12:34:53 följande:

    Mina bästa tips för en härlig upplevelse är att prata igenom allt när alla tre möts. Skapa regler och hitta stoppord. Var extremt tydlig med does and donts så ingen känner sig tvingad att ställa upp på saker man känner sig tveksam till. 

    Hitta en plan B om saker inte riktigt blir som tänkt. Mycket kan ju faktiskt gå snett. För tidig utlösning, svårt att få stånd, prestationsångest, utebliven orgasm, blod/kladd/kiss osv osv.. För att inte känna sig pinsam så tänk ut något om nån inte kan fortsätta av olika skäl. Få en mysig stund och avslutning och slappna av om nåt skiter sig.

    Var nyktra!! Alltid och alla tre. Då har ni full koll på signaler och viljor.

    Lycka till! 


    Mycket bra allt. 
    Fundera på kyssar, en del har regler om det. Är kontakt mellan männen ok, ett nej eller kan det bli som det blir? 
  • Anonym (M)
    Pepsimannen skrev 2022-08-07 11:55:42 följande:
    Trekant debut med min fru.

    Ikväll ska vi ha trekant med en till kille för första gången. vi båda är småkåta men nervösa. 


    frun är 24 och jag 29. 


    vi gjorde en annons på BC med över 100 svar, och det var bara 1 svar som gav intresse. så himla många ?oseriösa? eller där folk bara är urusla på att formulera sig.


    det vi gick på var att killen kunde skriva världens utlägg och engagera sig istället för ett meddelande med bara  ?jag är seriöst intresserad av trekant?  

    jaha men vem är du lixom? 


    ni med positiv erfarenhet, har ni några tips inför ikväll? 


    Min flickvän har blivit knullad av några på BC, det finns seriösa men majoriteten är det inte, du märker vid första kontakt om det är ett vider eller en skön Persson 

    Lycka till ikväll och berätta gärna hur det gick :)
  • Anonym (Förstår inte innebörden av trekant)

    Risken är stor att snubben inte förstår vad en trekant är, utan förväntar sig att du och honom skall ha sex med din fru enbart och inte med varandra. Så när du försöker ha sex med honom tex. glider in i honom när han är i din fru blir det lite tryckt stämning.

  • Anonym (Trekant...)

    Varför!?
    Har aldrig förstått grejen med att ha trekant. Kommer aldrig att göra det heller. Varför vill man vara med någon annan liksom. Fattar inte, har haft sex med olika människor, men när man har en jättebra relation med jättebra sex, varför är man inte bara nöjd!?

  • Anonym (Vi osso)

    Hej lycka till det gillas skarpt hos oss. O de kommer alltid finnas mäniskor som tror mer om sig än vad dom kan leverera. I bland hittar man ett guldkorn. Den 2 vi träffa e klockren så honom har vi relation både i o ur sängen. O han kommer förbi själv då o då.

  • Core
    Anonym (Förstår inte innebörden av trekant) skrev 2022-08-07 14:14:30 följande:

    Risken är stor att snubben inte förstår vad en trekant är, utan förväntar sig att du och honom skall ha sex med din fru enbart och inte med varandra. Så när du försöker ha sex med honom tex. glider in i honom när han är i din fru blir det lite tryckt stämning.


     


    haha wtf, funkar sånt här så!?

    antar att jag helt plötsligt är konservativt lagt, skulle aldrig vilja ha en tredje part oavsett kön. men kul för er som gillar det, lycka till

  • Anonym (Miss trekant)
    Anonym (Förstår inte innebörden av trekant) skrev 2022-08-07 14:14:30 följande:

    Risken är stor att snubben inte förstår vad en trekant är, utan förväntar sig att du och honom skall ha sex med din fru enbart och inte med varandra. Så när du försöker ha sex med honom tex. glider in i honom när han är i din fru blir det lite tryckt stämning.


    Det är nog du som inte förstår vad en trekant är. Självklart måste man inte vara bisexuell för att kunna ha trekant. Två tjejer leker inte heller med varandra per automatik bara för att dom deltar i trekant. 
Svar på tråden Trekant debut med min fru.