• Anonym (Orimligt?)

Olika typer av porr?

Hej!

Jag skulle bara vilja bolla lite tankar kring om typen av porr man tittar på har betydelse eller inte. 

Det började med att jag av misstag hittade porr i mannens telefon när han bad mig leta upp ett foto (klickade på fel mapp..). Jag hade tidigare inga problem med att han kollade på porr, det gör jag också. Men det var när jag upptäckte typen av porr som fanns på telefonen, en blond och lång snygg kvinna som dansade naken. 

Själv kollar jag på porr där två personer har sex, jag blir kåt av att se njutning och av att fantisera om hur skönt det är när mannen gör så på mig osv.. 

Men när jag såg porren han hade i telefonen så blev jag nog orimligt ledsen. Detta betyder ju att han onanerar till en annan kvinna, hennes kropp och tänker på vad han vill göra med henne. Det bör läggas till att kvinnan är helt olik mig och att detta får mig att känna mig otillräcklig och ful, att min man attraheras av kvinnor som inte alls liknar mig till utseendet. 

Detta är inget jag nämnt för min man, då jag själv egentligen vet att vi har ett bra sexliv och att kolla på porr är helt naturligt och bra!

Men jag tror bara att det skulle vara skönt att höra lite hur andra tänker och tycker. Och om ni könner att typen av porr har betydelse eller om det bara är ett medel för att onanera till. 
  • Svar på tråden Olika typer av porr?
  • Gaskarl

Jag tror många känner till sina egna sexuella preferenser,  man vet vad man blir kåt på och letar upp det, tittat, runkar eller smeker sig själv till sån porr t.ex. Sedan har många fantasier, som man kanske inte alls, av olika anledningar kommer att få vara med om i livet, men som triggar ens lust och kåthet, typ trekanter, tjejsex osv.

Svar på tråden Olika typer av porr?