Hur sluta vara så arg jämt?
Jag har otroligt kort stubin, ingen alls egentligen. Jag är arg nästan hela tiden och kan få stora utbrott för småsaker. Tiden från att något som gör mig arg händer till jag får utbrott är typ en millisekund. Jag hinner inte ens tänka något innan jag exploderar. Jag kan alltså gå från att vara neutral i humöret eller till och med från att skratta och skoja till att ropa av ilska på typ mindre än en sekund. Jag är också ofta allmänt sur och arg utan anledning. Det har inte alltid varit så utan det har successivt blivit värre och värre de senaste åren. Jag ropar och skriker till och från hela dagarna hemma, skäller ut folk, får lust att skrika rakt ut bara i ett vrål. Häromdagen var jag arg utan att nåt särskilt hade hänt och hade stark lust att ta en slägga och slå sönder hela köket. Det gjorde jag inte, men lusten fanns där. Jag hinner oftast tänka innan jag gör fysiska saker, t.ex slå eller ha sönder saker och det är därför jag lyckats stoppa mig själv från sånt. Hinner dock inte tänka alls innan jag börjar ropa och skrika så vet inte hur jag ska sluta med det. Vet inte varför jag har blivit sån här heller.