• Liina1985

    Rosenrot eller andra saker som ni tror hjälpte er bli gravida

    Hejsan! 


    jag har börjat en kur nu med rosenrot då jag läst mycket om det. 


    är det någon som vill dela med sig av era erfarenheter av rosenrot eller om ni använde något annat innan ni plussade? 

  • Svar på tråden Rosenrot eller andra saker som ni tror hjälpte er bli gravida
  • Hanna Gitta

    Hej! Jag och min man har ätit rosenrot i sex månader nu, händer tyvärr ingenting för oss 😃 Men vi fortsätter väl ändå, det är ju inte dåligt på något sätt. Äter också bidrottninggele, det gjorde jag sist jag blev gravid. Då tog det väl tre månader tills jag blev gravid (hade då försökt över ett år) Vet inte om det är åldern, fyller fyrtio nästa år... 

  • Sofian81

    Jag testade flera saker så som rosenrot, q10, c-vitamin och olika sorters hälsosam kost, slutade med kaffe osv. När inget hände sket jag i alla restriktioner och efter ett par månader med skräpmat, vin, nikotin och massor av kaffe blev jag plötsligt gravid Cool

    Säger inte att det är bra att leva ohälsosamt, men tror verkligen att kosttillskott mm verkligen bara gör skillnad på marginalen för de allra flesta i strävan att bli gravid.

Svar på tråden Rosenrot eller andra saker som ni tror hjälpte er bli gravida