• Sun 14 Aug 2022 09:23
    2821 visningar
    6 svar
    6
    2821

    Krypto med AI - robotar.

    Jag kom in på kryptomarknaden genom en bekant som visade mig hur hen gjorde för att tjäna mera krypto med hjälpa av en AI-robot. Tyckte det såg för bra ut och gör det fortfarande, men det har funkat än så länge. Och min kompis ska tydligen har hållit på ett tag och drar in en hel del. Och på grund av detta har jag försökt forska vidare lite har även hittat ännu en som är väldigt snarlikt fast från en svensk som kan få prata med där innan samt även upptäckt att det finns även en del som kör på metavere nft art som jag inte tagit någon närmare titt på. Känner fler till er av sånt här? För jag har inte hittat mycket men ändå lite på kort tid.

  • Svar på tråden Krypto med AI - robotar.
  • me33
    Sun 14 Aug 2022 20:28
    #1

    Tror inte ett skit på det, människan låter ungefär lika sanningsenlig som en spelmissbrukare.

    Kryptomarknaden har bara brakat på nedåt men varsågod och gör precis som den du känner med det där, kommer gå Skitbra för dig.

  • Sun 28 Aug 2022 15:35
    #2

    Jag har inte hållit på med det tidigare, men fått upp ögonen att det är väldigt många som tjänar extra stålar där och tror att det kommer mer och mer kommer bli en del av vardagen. Faktiskt häromdagen så gick Mastercard ut att dom har påbörjat ett samarbete med Binance och det visar ju ganska tydligt vad det brakar åt. Finns så extremt många olika intjäning där man kan antingen dra nytta av varandra eller köra på egen hand. Men många saker har en viss funktion att växa och därmed bidra varandra med att göra det mer allmänt känt. Jag har känt till att länge genom bekanta men har inte förrän nyligen börjat plugga på att och det är mycket att lära sig och intressant. Man får lära sig varför folk är så skeptiska och ja det har ju funnits en del bluff företag som man också får ta till hänsyn. Men kan ju inte anta allt är det så fort någonting låter väldigt bra och då är det bara att testa tills motsatsen bevisad. Man kan förknippa det med aktiemarknaden eller spelmissbruk beroende vad man har för inställning, men du kommer aldrig ifrån det att du är en del av systemet vare sig du vill eller inte genom banker etc.

  • me33
    Mon 29 Aug 2022 09:50
    #3

    hahaha.

  • Mon 29 Aug 2022 10:09
    #4

    Köpa sälja kryptovalutor är en sport du ska vara lite försiktig med dagens lagstiftning på skatteområdet.

    Enkelt uttryckt. Du ska inte under några omständigheter köpa/sälja med någon form av robothandel som du föreslår. Det är ekonomiskt självmord om skatteverket kommer på dig.

    www.svt.se/nyheter/inrikes/linus-dunkers-salde-bitcoin-blev-skyldig-skatteverket-8-miljoner

  • me33
    Mon 29 Aug 2022 14:13
    #5

    Näh, låt han/hon köra på. 

    Tydligen så barkar det åt rätt håll...

    Spöke

  • Fri 16 Sep 2022 15:44
    #6

    Bedrägeri 100% - varje gång någon snackar om AI-trading eller Trading-robotar så är det bedrägeri. Oavsett om det är Crypto, Forex eller Börs.

    Finns några som varit framgångsrika inom sånt här men de har varit backade av banker och finansinstitut direkt och skulle inte ens ta emot summor på under några miljarder USD från en enskild investerare. T.ex. PAN Capital

Svar på tråden Krypto med AI - robotar.