• Anonym (Amand­a)
    Sun 14 Aug 2022 11:59
    8796 visningar
    15 svar
    -1
    15
    8796

    Bröstmjölk

    Så, jag tycker om att få brösten stimulerade. Det är något jag verkligen tänder på och som får det att bli extra skönt för mig. 


     


    Min sambo är en bröstkille, och tycker därav om att ta på mina bröst. 


     


    Vi planerar att skaffa barn och jag oroar mig för att det kommer bli mjölk i brösten under graviditeten, samt hur man gör när man har sex om det läcker mjölk? 


    Hur tidigt in i graviditeten brukar det komma, och hur har ni gjort under sexakten med brösten undertiden brösten varit mjölkfyllda? 


     


    Vad tycker ni killar om detta med bröst som är fyllda med mjölk. Är det avtändande, eller hur har ni hanterat det?


    Känner en sorg över ifall brösten ej skulle bli stimulerade längre. 

  • Svar på tråden Bröstmjölk
  • Anonym (Dobee­doo)
    Sun 14 Aug 2022 12:05
    #1
    +1

    Det är väl bara för honom att dia lite under akten då.

  • Sun 14 Aug 2022 13:36
    #2

    Jag är tokig i bröst och tyckte det var mycket härligt med graviditet och amning, när min kvinna väntade barn och hade fött. Det är så spännande när det händer saker med brösten och jag gillade verkligen brösten. Visserligen tycker jag inte att brösten är lika fina när det är så mycket mjölk i dem att de blir spända, men det var ju trevligt att åtgärda.
    Men hur just din man kommer att reagera är svårt att veta.

  • Anonym (handd­uk)
    Sun 14 Aug 2022 14:14
    #3
    Anonym (Amanda) skrev 2022-08-14 11:59:34 följande:
    samt hur man gör när man har sex om det läcker mjölk?
    Man torkar efter sig?

    När min fru blev gravid såg jag sååå mycket fram emot att få ha sex med henne. Tyckte hon var jättefin, både med den växande magen och de nu ännu större brösten. Har läst att gravida kvinnor/kvinnor som ammar lätt läcker mjölk när de får orgasm och det hoppades jag få uppleva då jag tyckte detta verkade vara väldigt upphetsande.

    Slutade med att hon vägrade sex under hela graviditeten och även 1,5 år efter födseln.
  • Anonym (mjölk­fyllda­boobie­s)
    Sun 14 Aug 2022 14:26
    #4

    Gott att se dom växa, härligt att mjölka

  • Anonym (Hmm)
    Sun 14 Aug 2022 19:56
    #5

    Mina två mammor till mina barn hade verkligen mycket mjölk, 
    Jag fick hjälpa till med tömning av sprängfyllda bröst och jag bara älskade det.
    Finns säkert kvar mjölkstänk i tak och väggar än idag fast det gått snart 17 år sedan senaste mjölkningen. Är bara så fantastiskt.
    Vill inte ha fler barn men saknar brösten ...

  • Wed 29 Mar 2023 00:26
    #6

    Det är väl som med allt annat, väldigt individuellt. Är din kille lekfull sexuellt så lär det inte vara några problem vare sig med lek med tuttarna eller att det skulle komma mjölk.


    Sen finns det de som är pryda av olika anledningar, oftast religiösa anladningar som inte kan hantera det riktigt men det vet du redan idag vilken sort som gjort dig på tjocken..

  • Anonym (Milky­way)
    Wed 29 Mar 2023 09:57
    #7

    Min man bara väntar på att jag ska bli gravid igen så han får leka med mina mjölkstinna bröst och smaka lite.

  • Okänd
    Wed 29 Mar 2023 10:02
    #8
    Meddelande borttaget
  • Anonym (MrBoo­b)
    Wed 29 Mar 2023 12:30
    #9
    +2

    Mamman till våra barn fick enorma mjölkstinna bröst mot slutet av graviditeterna och efter födsel. Framförallt efter födsel när produktionen kom igång på allvar växte brösten från b-kupa till till g-kupor. När vi hade sex kunde det spruta galet mycket ur brösten, och de var dessutom mer känsliga vilket gjorde henne ännu kåtare och hon kunde få orgasm enbart genom att jag smekte, sög och slickade hennes bröst. Härliga tider

  • Thu 30 Mar 2023 01:21
    #10

    Låter underbart

  • Anonym (Nian)
    Thu 30 Mar 2023 07:13
    #11

    Minns att min frus bröst växte och var jättefina under graviditet och amning och att bröstmjölk under akten inte var något som direkt störde. Dock så var de superömma hela tiden hon ammade så jag fick knappt komma nära, vilket ju löste problemet kan man kanske säga.

  • Thu 30 Mar 2023 07:44
    #12

    Låter underbart få hjälpa till suga amma😊

  • Sun 30 Apr 2023 21:10
    #13

    När min fru va gravid och hade fyllda bröst så gick vi båda extra mycket igång av att de kom mjölk. 

  • Sun 7 May 2023 15:30
    #14
    +1

    Finns det någon tjej/kvinna som uppskattar denna intima relation, hör gärna av dig. Skulle älska att höra din sida av detta!

  • Anonym (Gravi­d 45-åri­ng)
    Sun 20 Aug 2023 19:47
    #15
    +2

    Väntar mitt femte barn men min sambos första. Tycker det är så mycket skönare nu när han suger på mina bröstvårtor men han gör det inte så ofta och då väldigt kort. Han är mer en rump-kille. Önskar att han kunde suga även sedan när mjölken kommer.

Svar på tråden Bröstmjölk