• Annemarit123

    Början på missfall?

    Fick det här på pappret idag (Se bild i kommentarer). Det är mot det bruna hållet, men definitivt blodblandad flytning. Är detta början på missfall eller kan det vara något annat? Har inte haft sex på flera dagar, så tänker att det inte är det. 


     

  • Svar på tråden Början på missfall?
  • Tösen01

    Jag fick så i v.6, trodde på missfall men var på VUL två dagar senare och allt var bra. Är i v. 10 nu och sista ul som gjordes igår såg allt bra ut. Bruna flytningar sådär indikerar på gammalt blod, så det kan vara något blodkärl som brustit eller liknande. Förstår att du är orolig, men blir det inte värre eller färskt blod så skulle jag ha hoppet uppe. Annars boka tid för UL? 

  • Oktobertjej

    Jag blödde i ca v 10 (har glömt exakt vecka, det var tre år sedan nu) och sonen ligger och sover här bredvid mig nu ??

  • Oktobertjej
    Oktobertjej skrev 2022-08-16 22:05:58 följande:

    Jag blödde i ca v 10 (har glömt exakt vecka, det var tre år sedan nu) och sonen ligger och sover här bredvid mig nu ??


    Frågetecknen skulle vara ett hjärta?.
  • Anonym (Kanske)

    Mitt missfall började med bruna flytningar någon dag som övergick till rött blod. Hoppas inte så är fallet för dig! Hjärta

  • Annemarit123

    Jag har ställt in mig på missfall. Har mensmärtor i magen nu. Fortfarande bara brunt på pappret när jag torkar mig. tog gravtest där sträcket var starkare än kontrollsträcket. Hur har era missfall börjat? Och när började gravtesten dala och visa svagare sträck?

  • Anonym (Enannan)

    Mina missfall har börjat med rosa flytningar och sedan eskalerat under några dagar och blivit ordentliga blödningar. 

    Dock vill jag tillägga att jag (gravid just nu i v. 25) alltid blödigt dagen efter samlag under mina graviditeter.. Det liknar det du visar pp bilden och sen lite brunt och/eller rosa. Slemhinnan är så känslig under graviditeten. Det är den från väldigt tidigt skede så det är/kan vara en orsak till blödningar, det är helt ofarligt för graviditeten. 

  • Anonym (Tyvärr)

    Mitt MS började sådär, i några veckor lite brunt bara. Gick flera veckor med en död bebis utan att veta om det.

Svar på tråden Början på missfall?