• Minimone

    Utebliven mens dag 4

    Hejsan! 

    Jo jag skulle vilja ha lite hjälp av er här inne, är inne på dag 4 nu av att mensen inte dykt upp och den appen jag använder brukar mensen vara väldigt noga med att den kommer samma dag som det står i appen som förslag på när den ska komma. Men denna gång som sagt har den inte dykt upp alls.

    Har väldigt ömma bröst och som en nästan mensvärk som kommer och går under dem första dagarna och idag lite mer en dem andra dagar men inget en. Även känt mig både extra trött och behövt vila under dagen och illamående som ibland dyker upp men så försvinner det efter ett tag.

    Jag hat testat mig med både cb och sådana stickor ifrån rfsu men dem visar negativt Rynkar på näsan Vad jag tycker så har jag sätt svaga streck men när jag testat 1-2 dagar senare så är det ingen förändring alls på testet heller så har ni varit med om samma eller kanske har tips om vad ni tror så tveka inte att skriva en liten kommentar, för tar mer en gärna all hjälp jag kan få med detta Glad

  • Svar på tråden Utebliven mens dag 4
  • L 91

    Samma här! Ingen mens i sikte men inte heller några positiva test. Efter testtiden blev det ett till streck men det får jag se på som negativt. Inga av mina vanliga känningar märks av så därför förstår jag ingenting. Ska ta nytt test om någon dag men jag tror bara det är kroppen som spelar mej ett spratt tyvärr. Oregelbunden mens så den kan lika gärna bara vara seg med att komma. Det jag skulle komma fram till är att jag plussade sent med ett av mina barn.. BIM +8 (eller om det var +12, minns inte) så du kan ju vara gravid! Hur ser dina test ut? 

  • Tjillevippsan

    Jag hade regelbunden cykel men sen hände likadant för mig som för dig. Testade mig men fick aldrig något positivt svar. Mensen kom 16 dagar sent. Inget var förändrat i mitt liv vilket annars kan vara anledning att cykeln rubbas. Vet fortfarande inte varför det blev så. Gym/BM hade heller inget svar.
    Men hoppas du får det svar du vill ja! Om det är ett plus på stickan eller en försenad mens ????

  • Minimone

    L  man inte svara på din kommentar men mina tester har varit kontoll linjen såklart men att man antingen ser ett svagt till streck eller inget alls och då har jag både tagit på morgonen och under dagen/kvällen

    Tjillevippsan som var till dig så vet jag inte heller faktiskt om det kan vara sen mens men oftast om den är sen är det bara någon dag oftast, har ju haft mer ont idag så märker väl senare idag/ikväll om det sätter igång kanske idag eller så

Svar på tråden Utebliven mens dag 4