• Anonym (Erica)

Vilket av de här två namnförslagen?

Jag la upp en tråd och vill bara dubbelkolla vad ni tycker om de här två namnkombinationerna till tvillingflickor. Flickorna är beräknade i slutet av sep och vi vill ha två namn med samma stil men vi är lite osäkra. Vilket av dessa två alternativ är bäst ihop stilmässigt? 

Ellie och Elise 

Ellen & Elise 

• Svar på tråden Vilket av de här två namnförslagen?
  • Anonym (Komplett galning)

Ellen & Elise

• Anonym

Ge dom varsitt självständigt namn och se dem som två individer.

• Anonym (För likt)

Ellie och Elise blir för likt, som om man bara tappat/lagt på ett s.
    Ellen och Elise blir bättre om de nu alls ska ha liknande namn.

• Anonym (Piff och Puff)

Namnen är alldeles för lika varandra. Om ena tösen får heta Elise så ge den andra ett namn som inte börjar på El-.

• Tow2Mater

Elise och Esmeralda. Om de båda nu ska ha namn på e, låter mycket piff & puffaktigt. Ska de kläs i samma kläder också kanske.

• Anonym

Piff och puff
    Bill och Bull
    My och Py

Nej låt de vara två personer och låt de ha olika klädet

• Anonym (För likt)

Heter du själv Erica?

• Anonym (Erica)

Jag ville veta stilmässigt vilka två namn som passar bäst ihop. Esmeralda var väldigt långt och inte min smak så nej tack. 
    Och ja syskonmatchning på kläder när de är små är gulligt tycker jag.

• Anonym (Erica)

Storebröderna heter Eskil och Einar glömde jag skriva! Vi gillar äldre namn och undra om Ellen eller Ellie blir bäst till Elise? Ingen som vet? Jag frågar ej om vilket av namnen som är mest lika utan vill veta om de STILMÄSSIGT passar ihop. Hoppas någon här förstår och kan svara  

• Anonym (Erica)
    Anonym skrev 2022-08-20 23:34:33 följande:
    www.bing.com/ck/a&&p=378be57fec44dea7JmltdHM9MTY2MTAzMTEyMiZpZ3VpZD0wYTQwMWFlNC05ZDk1LTRiMmItOWY5My00ZTI1ZjMyZWRmNDMmaW5zaWQ9NTIwOA&ptn=3&hsh=3&fclid=87669b49-20cf-11ed-9579-93c1d94fa59c&u=a1aHR0cHM6Ly9mYW1pbGplbi50cnlnZ2hhbnNhLnNlL3ZhcmEtZm9yYWxkZXIvdXBwZm9zdHJhLW9jaC1zdG9kamEtYmFybi9hdHQtdXBwZm9zdHJhLXR2aWxsaW5nYXI&ntb=1
    ?
Svar på tråden Vilket av de här två namnförslagen?