• Metalbrutta

    Vi är kollegor och sexchattar trots egna familjer

    Okej, kan börja med att säga att varken jag eller han gör rätt för oss mot våra familjer. så ja vi är stora idioter. 

    det börja en kille på mitt jobb, det sa klick direkt och vi kom jätte bra överrens, vi börja skriva mer privat och nu sexchattar vi och skriver till varandra i smyg även när vi jobbar. 

    problemet är att detta gör så att jag inte kan fokusera på jobbet utan att tänka på han. Allt blir jätte konstigt. notera att vi aldrig har rört varandra, allt sker på telefon. Och han vill bara ha så. Men börjar fatta nu att han verkar bara va efter att se mig naken och sen är han nöjd. medans jag vil så mycket mer med han. Detta gör att Får sjukt mycket ångest och dåligt samvete mot min familj. känner Mig utnyttjad och vet inte hur jag ska ta mig ur detta . Hjälp 

  • Svar på tråden Vi är kollegor och sexchattar trots egna familjer
  • Anonym (Ordning)

    Har du inte karaktär att sätta din familj före "charmkillen" så får du byta jobb.

  • Metalbrutta
    Anonym (Ordning) skrev 2022-08-24 18:05:04 följande:

    Har du inte karaktär att sätta din familj före "charmkillen" så får du byta jobb.


     


    hur menar du nu? Läste du verklogen min text?

  • Anonym (Ordning)
    Metalbrutta skrev 2022-08-24 18:49:10 följande:

     


    hur menar du nu? Läste du verklogen min text?


    Ja, jag läste din text. Och mitt svar ska inte vara så svårt att förstå, (Iaf inte om man vill ha ordning på tillvaron.)
  • Anonym (Hmm)

    Olika sätt att ta sig ur denna idiotiska situation:

    1) Säg åt killen att ni ska sluta helt med ert chattande och all annan privat kontakt och sedan behandlar du din partner bättre i framtiden
    eller
    2) Byt jobb

  • Metalbrutta
    Anonym (L) skrev 2022-08-24 19:30:06 följande:

    DU känner dig utnyttjad? Hahah!


     


    hade inte du gjort de med eller?

  • Metalbrutta
    Anonym (Hmm) skrev 2022-08-24 19:28:26 följande:

    Olika sätt att ta sig ur denna idiotiska situation:

    1) Säg åt killen att ni ska sluta helt med ert chattande och all annan privat kontakt och sedan behandlar du din partner bättre i framtiden
    eller
    2) Byt jobb


     


    Vill inte byta jobb, brinner för mitt arbete! 

    Ock ja, jag skulle kunna bryta all kontakt om de inte vore för att vi jobbar tillsammans 

  • Anonym (M)
    Metalbrutta skrev 2022-08-24 18:49:10 följande:

     


    hur menar du nu? Läste du verklogen min text?


    Vad är det du inte förstår? 
  • Metalbrutta
    Anonym (M) skrev 2022-08-24 19:37:32 följande:
    Vad är det du inte förstår? 
    Jag fattar men saknar inte karaktär för de. Vill ha råd angående killen och inte allt annat. Tro mig, vet redan hur idiotiskt de är 
  • Anonym (Bocken)

    Dopaminet och endorfinerna du fått i samband med sexchattandet gör det svårt för dig att ta in trådsvaren. 

Svar på tråden Vi är kollegor och sexchattar trots egna familjer