• Anonym (Anonym)

Killar på krogen

Hej hej för några veckor sen var jag ute på krogen med några vänner o dansade o hade skoj tills två killar kommer fram till mig och min väninna. Vi får då varsin kille efter oss som dansar och sjöng med och händerna smeker både rygg och till slut rumpa.. Sen tog Karln in handen under tröjan o lät den vara där under o smekte magen samtidigt som han drog mig närmare.. Så fort jag kolla på karln böjde han sig neråt för att påbörja ett hångel men jag titta självklart bort.. Efter måna om och men i hans famn blev jag fri. Utan ett hemsläp
    Hur vanligt är det att killar ska in under tröjan? Och vad ska dom in där o känna efter?

• Svar på tråden Killar på krogen
  • Anonym (...)

Behöver du ställa den frågan? 

• Anonym (oklart)

Jag gissar på att han ville navelpilla lite. Leta ludd.

• Anonym (Tage Tafs)
    Anonym (Anonym) skrev 2022-08-24 20:25:20 följande:
    Killar på krogen

Hej hej för några veckor sen var jag ute på krogen med några vänner o dansade o hade skoj tills två killar kommer fram till mig och min väninna. Vi får då varsin kille efter oss som dansar och sjöng med och händerna smeker både rygg och till slut rumpa.. Sen tog Karln in handen under tröjan o lät den vara där under o smekte magen samtidigt som han drog mig närmare.. Så fort jag kolla på karln böjde han sig neråt för att påbörja ett hångel men jag titta självklart bort.. Efter måna om och men i hans famn blev jag fri. Utan ett hemsläp
    Hur vanligt är det att killar ska in under tröjan? Och vad ska dom in där o känna efter?

Jag vet inte hur vanligt det är.

Det är nog olika. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Tage Tafs) skrev 2022-08-24 20:54:04 följande:
    Jag vet inte hur vanligt det är.

Det är nog olika. 
    Håller med
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (...) skrev 2022-08-24 20:33:32 följande:

Behöver du ställa den frågan? 

Hahaha jag skulle ju förstå om handen gick nån annanstans men den var bara på magen o smektes lite. hade ingen bh o kort tröja så han kunde ju gått upp lite till brösten om det vore så. Men just magen fattar jag ej
  • Fjäril kär
    Anonym (Anonym) skrev 2022-08-24 21:00:11 följande:
    Hahaha jag skulle ju förstå om handen gick nån annanstans men den var bara på magen o smektes lite. hade ingen bh o kort tröja så han kunde ju gått upp lite till brösten om det vore så. Men just magen fattar jag ej
    För att magen är hyfsat neutral och handen kan ligga rätt länge där för att liksom känna av stämningen innan den börjar vandra vidare åt annat håll.
    Jag är mycket ute och dansar i olika sammanhang både motionsdans och annat och dom som är ute efter något mer än dans börjar gärna med att låta händerna ligga kvar på magen eller kring midja/mage för att kolla in min reaktion och ge mig möjlighet att backa. 
  • Anonym (J)

Ni lät dem tafsa på rygg rumpan och mage??

• Anonym (Anonym)
    Fjäril kär skrev 2022-08-24 21:23:19 följande:
    För att magen är hyfsat neutral och handen kan ligga rätt länge där för att liksom känna av stämningen innan den börjar vandra vidare åt annat håll.
    Jag är mycket ute och dansar i olika sammanhang både motionsdans och annat och dom som är ute efter något mer än dans börjar gärna med att låta händerna ligga kvar på magen eller kring midja/mage för att kolla in min reaktion och ge mig möjlighet att backa. 
    Tack för svar! då har jag lite mer förklaring till handen där alltså. Har nämligen aldrig varit med om handen innanför tröjan på magen tidigare????
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (J) skrev 2022-08-24 22:08:12 följande:

Japp, jag gjorde det. I början var jag ju såklart lite obekväm men jag gillade det. Min vännina gillade det en stund och avslutade med sin karl efter hon tröttnat och inte ville ha mer händer runt sin kropp.
    Skulle till o med kunnat tagit med honom hem som han ville egentligen, men hade planer dagen efter så det fungerade ej Tyvärr
  • Anonym (Anonym)

Kanske även ska tillägga att jag främst fick mest närkontakt med en av karlarna. Den andra var mer oskyldigt med rygg o lite rumpa, ingen mage o inget försök till både hångel o nattsällskap som min försökte med.

kompisgruppen (6pers) misstänker att min Karl var ute efter mig o kompisen fick följa med som lite stöd osv. Osäker på den teorin dock

• Anonym (Tage Tafs)
    Anonym (Anonym) skrev 2022-08-24 22:30:48 följande:
    Japp, jag gjorde det. I början var jag ju såklart lite obekväm men jag gillade det. Min vännina gillade det en stund och avslutade med sin karl efter hon tröttnat och inte ville ha mer händer runt sin kropp.
    Skulle till o med kunnat tagit med honom hem som han ville egentligen, men hade planer dagen efter så det fungerade ej Tyvärr
    Är det vanligt att killar vill att tjjejer tar med dom hem?

Varför vill killar det?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tage Tafs) skrev 2022-08-25 05:10:29 följande:

Varför vill killar det?
    Just denna kille ville detta och tror nog det är ganska vanligt att dom vill det. Om dom finner något attraktivt hos tjejen. Men vet ju inte hur vanligt detta är bland andra. 
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Tage Tafs) skrev 2022-08-25 05:10:29 följande:

Varför vill killar det?
    Som nr. 1 säger.... " Behöver du stella den frågan ?? "   Skämtar du eller ?
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (Anonym) skrev 2022-08-24 21:00:11 följande:
    Många gillar känslan av att smeka hud och kvinnor är ofta lenare än män. En mjuk, len mage är det många killar som gillar.

Jag har själv haft killar som tagit mig om midjan, smekt min mage och rygg och sagt "mmm så len" utan att sen smeka vidare. 

Men btw, fan vilka äckliga karlar ni råkade ut för.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (kvinna) skrev 2022-08-25 21:00:15 följande:
    Många gillar känslan av att smeka hud och kvinnor är ofta lenare än män. En mjuk, len mage är det många killar som gillar.

Jag har själv haft killar som tagit mig om midjan, smekt min mage och rygg och sagt "mmm så len" utan att sen smeka vidare. 

Men btw, fan vilka äckliga karlar ni råkade ut för.
    Jag har Nog varit singel liiite för länge, men jag tyckte det var kul o lite sådär halvt spännande. fast i början hua va obekväm jag var..
  • Anonym (SlutWarning)

Tänkte precis detsamma, hahahahaha, vilka slinkor liksom! 

Anständiga män väntar i alla fall till andra eller tredje dejten innan de får komma till second base. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (SlutWarning) skrev 2022-08-26 04:18:36 följande:
    Tänkte precis detsamma, hahahahaha, vilka slinkor liksom! 

Anständiga män väntar i alla fall till andra eller tredje dejten innan de får komma till second base. 
    Slinkor skulle jag inte kalla det. En tjej kan få gilla att få bli lite smekt av en kille även fast man inte känner varandra. Tänker att var och en sätter sina egna gränser. O min gräns går inte där. Så snälla sluta kalla folk för slinkor bara för att man kan uppskatta något du tycker är fel! Tack o hej 
Svar på tråden Killar på krogen