Har du framgång med online dejting?
Hej!
Jag är ute efter er som upplever att ni har framgång med dejting via nätet. Jag vet inte ifall det är någon som kan känna igen sig, men för egen del har jag fastnat i mina egna hjulspår. Det är trögt att komma förbi den där första tröskeln att få några svar. Jag vet att det inte är något "fel" på mig.... inte mer störd än alla andra alltså men däremot är inte bra presentationer det jag är allra bäst på. Så ni som vill får gärna komma med era bästa tips eller exempel på hur jag kan skriva eller göra för att lyckas få lite matchningar, eller svar. Vill man bli bättre på något får man ju vända sig till de som är framgångsrika eller har knäckt "koden".
För tydlighets skull är mitt sökande ganska brett. Det är lika intressant för mig att få nya schyssta vänskaper, som lättsam dejting till seriöst förhållande. Så allt från någon att spela tennis (behöver öva upp mig så jag spöar kollegan) eller jogga med, till någon att ta en fika med, ett glas vin och god mat, lösa korsord och eller ligga med är välkommet. Point being, vare sig just dina tips handlar om vad som funkar på Tinder eller någon Facebook-grupp typ "Vi som gillar aktier" så är det intressant.