• melin90

    Tydlig nub, men ingen vågar säga säkert. Vad tror ni?

    Hej!

    Har en bild med tydlig nub, men ingen vågar ändå säga säkert vad de tror. Någon av er här som kan läsa av? Glad

  • Svar på tråden Tydlig nub, men ingen vågar säga säkert. Vad tror ni?
  • lipa3646
    melin90 skrev 2022-08-30 08:22:09 följande:

    Är det inte strecket som syns där?


    Jag är inte jätte bra på detta men kan du ringa in vart, jag har googlat och googlat men då är det alltid jätte tydliga bilder, men om man går på huvudformen så tror jag pojke 
  • anviva

    Jag är tveksam om strecket du ser faktiskt är nub. OM det är nub kan det vara en tjej, men det beror också på vilken vecka bilden är tagen. Nub kan man som tidigast tyda i vecka 12+1, men så tidigt finns det också chans att den reser sig och att det därmed är en pojke. Ett tips är att gå med i Facebook gruppen nub theory queens och lägga upp din bild där. Det går även att skicka in anonymt. 

  • melin90

    Bilden är från 13+1. Över nuben är det ju också vitt vilket borde tyda på snopp? Är med i den gruppen, men vi har valt att inte ta reda på kön och där gissade de 100% rätt med sonen, så vill ha amatörgissningar för att det är kul Skrattande

  • anviva

    Okej, jag förstår Glad jag tycker inte att det är en tydlig nub eftersom bilden är lite suddig och konturerna ser lite utdragna utdragna, men så är jag ju inte heller proffs utan bara hobby-nubbare. Flört Men min amatörgissning är tjej eftersom den eventuella nubben ser ut att ha samma vinkel som ryggraden. Däremot, om det är urinblåsan som är den lilla mörkare suddiga fläcken precis under så skulle jag säga kille, och visst är det möjligt att det är en s k stacking man ser som du syftar på med det vita ovanför. Men lutar ändå mest åt tjej Glad Du har inga andra bilder?

Svar på tråden Tydlig nub, men ingen vågar säga säkert. Vad tror ni?