• Rebeccaamariia

    Bråkat med en kille jag tycker om..

    Hej! 

    Är ny här på familjeliv. Behöver verkligen tips och råd om en sak, det är nämligen såhär att jag och killen som jag tycker om väldigt mycket har bråkat.. Eller ja, den här gången var det faktiskt han som startade bråket från absolut ingenstans. Vi hade bråkat tidigare men på något sätt löst det då vi båda kom överens om att så skulle vi inte ha det något mer. Men ändå får jag ett provocerande sms från honom där han kallar mig för lögnare och att han är arg på mig. Jag blir såklart väldigt ledsen och besviken så jag skriver till honom att allt han har sagt till mig som att han saknar mig osv bara känns som lögner och att allt bara är ett spel för honom. Vilket var väldigt dumt, eftersom jag vet att han är en väldigt fin kille egentligen med ett fint hjärta, men jag har haft så många falska vänner i mitt liv sen barndomen och under tonåren så jag har väldigt svårt med tillit till andra pga att jag har blivit sviken och haft vänner som faktiskt har ljugit för mig. Och jag vill verkligen inte förlora honom för han betyder verkligen jättemycket trots att vi bara har känt varandra i några månader. 

Svar på tråden Bråkat med en kille jag tycker om..