• Anonym (Amand)

Varför är så många svenska tjejer ihop med Kosovo Albaner?

Alla mina tjejkompisar har en man med albanskt ursprung. Jag vet, detta varierar ifrån stad till stad men ganska intressant ändå.

När jag frågar varför så får säger dom att dom är mer manliga och är trötta på svenska pojkar som dricker öl varje helg, spelar dator spel och skriker i mikrofonen till sina kompisar.

En av mina kompisar gjorde slut men sin svenska kille pga att när dom bråkade så sa han " förlåt för att jag finns". Han är en 25 årig man men hon fick en chock och såg honom som en pojkvasker och förlorade sin attraktion totalt.

Får oftast höra att svenskar killar är fjantiga. Kan inte ta itu med sina problem utom förlitar sig på andra. Värderar öl och snus alldeles för mycket och saknar ambition i livet.

• Svar på tråden Varför är så många svenska tjejer ihop med Kosovo Albaner?
  • Anonym

Snus och öl är väl, rent objektivt, värt betydligt mer än en kosovo-alban? 

• Anonym (,,,)

Enligt wikipedia finns ca 60.000 kosovoalbaner i Sverige, ett antal av dessa lär vara kvinnor så dem får vi räkna bort. Det är med andra ord inga mängder i Sverige. Bara för att du verkar kunna ett antal tjejer som är ihop med killar från Kosovo så för det knappast överrepresenterat. Jag känner exempelvis ingen. Du kanske bor i Malmö? Enligt Wiki så bor det flest kosovoalbaner där. 

• Anonym (Amand)
    Anonym (,,,) skrev 2022-09-06 10:59:06 följande:

Enligt wikipedia finns ca 60.000 kosovoalbaner i Sverige, ett antal av dessa lär vara kvinnor så dem får vi räkna bort. Det är med andra ord inga mängder i Sverige. Bara för att du verkar kunna ett antal tjejer som är ihop med killar från Kosovo så för det knappast överrepresenterat. Jag känner exempelvis ingen. Du kanske bor i Malmö? Enligt Wiki så bor det flest kosovoalbaner där. 

Wiki räknar inte med Albaner födda i Sverige. Bor på Västkustens pärla i Halland. Men de e olika från stad till stad. Pröva åka till Örebro, trodde jag var i Afrika.
  • Anonym (Nonym)
    Anonym (Amand) skrev 2022-09-06 10:47:53 följande:

Alla mina tjejkompisar har en man med albanskt ursprung. Jag vet, detta varierar ifrån stad till stad men ganska intressant ändå.

När jag frågar varför så får säger dom att dom är mer manliga och är trötta på svenska pojkar som dricker öl varje helg, spelar dator spel och skriker i mikrofonen till sina kompisar.

En av mina kompisar gjorde slut men sin svenska kille pga att när dom bråkade så sa han " förlåt för att jag finns". Han är en 25 årig man men hon fick en chock och såg honom som en pojkvasker och förlorade sin attraktion totalt.

Får oftast höra att svenskar killar är fjantiga. Kan inte ta itu med sina problem utom förlitar sig på andra. Värderar öl och snus alldeles för mycket och saknar ambition i livet.

Hur gamla är dina vänner? Der låter lite som de allihop är i åldern 16-20? 

De män jag umgås med är vuxna personer som har intressen som varierar mellan idrottande, friluftsliv, extremsport, trädgårdsskötsel, matlagning och konserter.

Beteendet att dricka öl och gorma i mikrofon för spel är ju inte attraktivt men det finnsju väldigt många andra kategorier av män. Det du beskriver låter mer som en tonårskille som kommit över öl.

• Anonym (uppfostran)
    Anonym (Amand) skrev 2022-09-06 10:47:53 följande:

Det beror på att vi i Sverige fått för oss att kvinnligt är rätt och manligt fel och problematiskt och uppfostrat våra pojkar som flickor för det är det som är rätt och riktigt enligt den feministiska lobbyn. Problemet är att tjejer som inte är lesbiska inte tänder på killar som beter sig som tjejer utan på män med manliga attribut.

Kort sagt... en klassisk krock mellan moderna principer och nedärvda instinkter.
  • Anonym (gg)

Konstigt, alla albaner jag känner är tillsammans med andra albaner eller andra från Balkan. Känner ingen som har en svensk partner, bor i Malmö.

• Anonym (A)

Så många tjejer är inte ihop med kosovoalbaner. Så många tjejer i din närhet är ihop med kosovoalbaner. I min närhet är ingen ihop med kosovoalbaner. 

Svar på tråden Varför är så många svenska tjejer ihop med Kosovo Albaner?