dumpad för jag är oskuld , så fort jag berättar så backar killarna
ag är en 31 årig tjej med invardaresbackgrund som är välutbildad , så snygg så att alla killar drömmer om att vara med, vill inte dejta killar från mitt samhälle utan jag bara dejtar svenska killar för de passar mitt tankesätt mer
fram till 29 så ville jag avvakta med sex tills jag gifter mig , men sedan så träffade jag en kille och ändrade mig och ville ha sex och leva som alla andra tjejer , men när jag berättade för honom att jag är oskuld så backade han direkt trots vi båda hade då känslor för varandra , han försvann typ och när jag frågade vad händer då sa han att han blev rädd och ville inte göra det.
det krossade mitt hjärta , mådde skit dåligt i ett år , men glömde honom med tiden och träffade en annan härlig kille via dating apps och i början var allt perfekt trots jag var så rädd för att berätta för honom sanningen , tänkte till och med att ta oskulden själv med mina egna händer , men jag var dum igen och berättade för honom att jag är oskuld och att han får ha sex med mig för jag vill och är redo , han reagerade positivt och sa det är inget problem, dagen efter så skickade han en text och sa att han inte vill ta min oskuld för det är inte garanterat att det här ska leda till något och bla bla bla och så klart dumpade mig för det orsaken
jag ville bara vara ärlig , men jag dör typ nu , är helt krossad , känner mig dum för jag gjorde samma fel två gånger , ska jag skämmas för jag är oskuld, det är jag , jag säger till dem att jag vill , men ingen vågar , varför ? är det mitt fel att jag var ärlig , eller är det mitt fel att jag kommer från ett land där de pratar heder och oskuld fortfarande , ??? ska jag vara tyst och inte berätta utan låtsas att jag inte är oskuld, är helt ledsen, mår så dåligt och vill höra era tankar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-09-06 17:11
en sak till undrar jag , om de killarna fick allt , skulle de stanna då ?