• Anonym (queen)

dumpad för jag är oskuld , så fort jag berättar så backar killarna

ag är en 31 årig tjej med invardaresbackgrund som är välutbildad , så snygg så att alla killar drömmer om att vara med, vill inte dejta killar från mitt samhälle utan jag bara dejtar svenska killar för de passar mitt tankesätt mer 

fram till 29 så ville jag avvakta med sex tills jag gifter mig , men sedan så träffade jag en kille och ändrade mig och ville ha sex och leva som alla andra tjejer , men när jag berättade för honom att jag är oskuld så backade han direkt trots vi båda hade då känslor för varandra , han försvann typ och när jag frågade vad händer då sa han att han blev rädd och ville inte göra det.

det krossade mitt hjärta , mådde skit dåligt i ett år , men glömde honom med tiden och träffade en annan härlig kille via dating apps och i början var allt perfekt trots jag var så rädd för att berätta för honom sanningen , tänkte till och med att ta oskulden själv med mina egna händer , men jag var dum igen och berättade för honom att jag är oskuld och att han får ha sex med mig för jag vill och är redo ,  han reagerade positivt och sa det är inget problem, dagen efter så skickade han en text och sa att han inte vill ta min oskuld för det är inte garanterat att det här ska leda till något och bla bla bla och så klart dumpade mig för det orsaken 

jag ville bara vara ärlig , men jag dör typ nu , är helt krossad , känner mig dum för jag gjorde samma fel två gånger , ska jag skämmas för jag är oskuld, det är jag , jag säger till dem att jag vill , men ingen vågar , varför ? är det mitt fel att jag var ärlig , eller är det mitt fel att jag kommer från ett land där de pratar heder och oskuld fortfarande , ??? ska jag vara tyst och inte berätta utan låtsas att jag inte är oskuld, är helt ledsen, mår så dåligt och vill höra era tankar Gråter

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-09-06 17:11
    en sak till undrar jag , om de killarna fick allt , skulle de stanna då ?

• Svar på tråden dumpad för jag är oskuld , så fort jag berättar så backar killarna
  • Anonym (L)

Välkommen i klubben.

• Anonym (queen)

tack! Gråter

• Anonym (Jag)

Du kan inte ta din egen oskuld med fingrarna (eller nåt hjälpmedel) Det krävs liksom en annan person. 

• Anonym (queen)

ska inte göra det , säger bara så för jag är sååå krossad 

• Anonym (Nrnf)

Att du påstår att du är så snygg så alla killar vill vara med dig får mig däremot att undra om det kan ha med den anledningen att göra. 

• Anonym (Nrnf)

Sedan att du dessutom kallar dig queen. Det säger bara en del. Tagga ner lite.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (queen) skrev 2022-09-06 16:51:38 följande:
    dumpad för jag är oskuld , så fort jag berättar så backar killarna

ag är en 31 årig tjej med invardaresbackgrund som är välutbildad , så snygg så att alla killar drömmer om att vara med, vill inte dejta killar från mitt samhälle utan jag bara dejtar svenska killar för de passar mitt tankesätt mer 

fram till 29 så ville jag avvakta med sex tills jag gifter mig , men sedan så träffade jag en kille och ändrade mig och ville ha sex och leva som alla andra tjejer , men när jag berättade för honom att jag är oskuld så backade han direkt trots vi båda hade då känslor för varandra , han försvann typ och när jag frågade vad händer då sa han att han blev rädd och ville inte göra det.

det krossade mitt hjärta , mådde skit dåligt i ett år , men glömde honom med tiden och träffade en annan härlig kille via dating apps och i början var allt perfekt trots jag var så rädd för att berätta för honom sanningen , tänkte till och med att ta oskulden själv med mina egna händer , men jag var dum igen och berättade för honom att jag är oskuld och att han får ha sex med mig för jag vill och är redo ,  han reagerade positivt och sa det är inget problem, dagen efter så skickade han en text och sa att han inte vill ta min oskuld för det är inte garanterat att det här ska leda till något och bla bla bla och så klart dumpade mig för det orsaken 

jag ville bara vara ärlig , men jag dör typ nu , är helt krossad , känner mig dum för jag gjorde samma fel två gånger , ska jag skämmas för jag är oskuld, det är jag , jag säger till dem att jag vill , men ingen vågar , varför ? är det mitt fel att jag var ärlig , eller är det mitt fel att jag kommer från ett land där de pratar heder och oskuld fortfarande , ??? ska jag vara tyst och inte berätta utan låtsas att jag inte är oskuld, är helt ledsen, mår så dåligt och vill höra era tankar GråterTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-09-06 17:11
    en sak till undrar jag , om de killarna fick allt , skulle de stanna då ?

Killar är olika.
    Jag personligen skulle inte backa om en tjej som jag gillar är oskuld. 
    (inte heller om hon har legat med 50 st)
  • Anonym (Nrnf)

Det är för övrigt en del tjejer från Sverige som också ser det som fint att vänta. Det är liksom inget med det. 

• Dockan

Jag är lite osäker på vad du vet om sex, med tanke på hur du uttrycker dig. 

Precis som någon sa ovan, du kan inte ta din egen oskuld. Det finns inget som går sönder när man har sex som en partner eller du ska ha sönder. En del, men inte alla, kan ha ett veck precis vid slidöppningen som ibland töjs vid samlag. Eller helt enkelt vid andra fysiska aktiviteter. Det händer att en del blöder vid första samlaget, men det är mer kopplat till för lite förspel och att man är orolig och spänner sig. 

Jag är lärare som undervisar i bl  sex och relationer och brukar alltid uppmuntra eleverna att börja med att ha sex med sig själv först. Onanera med fingrar och andra föremål. Vad gillar du? Hur vill du att man tar på dig? Onanerar du själv idag? Lät inte så, börja i så fall. När du vet vad du njuter av är du redo att börja utforska det med någon du gillar. Visa vad du gillar med kroppsspråk och berätta det. Fråga den du har sex med vad den gillar. Ni behöver ju inte börja med penetrerande sex, ha oralsex och ge varandra orgasm så.

Sen kan man ju vara liksom lite halvt ärlig. Säg istället:

Jag har inte varit med så många innan, jag känner mig lite osäker.

istället för att säga att du är oskuld. 

• Anonym (queen)
    Dockan skrev 2022-09-06 17:57:35 följande:

Jag är lite osäker på vad du vet om sex, med tanke på hur du uttrycker dig. 

Precis som någon sa ovan, du kan inte ta din egen oskuld. Det finns inget som går sönder när man har sex som en partner eller du ska ha sönder. En del, men inte alla, kan ha ett veck precis vid slidöppningen som ibland töjs vid samlag. Eller helt enkelt vid andra fysiska aktiviteter. Det händer att en del blöder vid första samlaget, men det är mer kopplat till för lite förspel och att man är orolig och spänner sig. 

Jag är lärare som undervisar i bl  sex och relationer och brukar alltid uppmuntra eleverna att börja med att ha sex med sig själv först. Onanera med fingrar och andra föremål. Vad gillar du? Hur vill du att man tar på dig? Onanerar du själv idag? Lät inte så, börja i så fall. När du vet vad du njuter av är du redo att börja utforska det med någon du gillar. Visa vad du gillar med kroppsspråk och berätta det. Fråga den du har sex med vad den gillar. Ni behöver ju inte börja med penetrerande sex, ha oralsex och ge varandra orgasm så.

Sen kan man ju vara liksom lite halvt ärlig. Säg istället:

Jag har inte varit med så många innan, jag känner mig lite osäker.

istället för att säga att du är oskuld. 

tack så mycket för ditt svar! du är bästa ! jag borde säga så istället för att säga att jag är oskuld , men det som gör ont är varför backar dem trots jag säger att jag vill 
Svar på tråden dumpad för jag är oskuld , så fort jag berättar så backar killarna