• AnnaRouge

    Stor ålderskillnad och lesbisk attraktion

    Hej alla! Behöver skriva ner vad som händer med mig för jag börjar inte få någon som helst aning om vad jag ska göra! Jag är 46 (skild), kallar mig som bi, jag hade några flings när jag var på uni, men inget mer. Anyway, nyligen träffade jag den här kollegan,vi jobbar inte direkt tillsammans men vi ses regelbundet. Märkte aldrig att hon var lesbisk. Iaf, vi började småprata på whatsapp och så smånigom började hon bli lite flörtig.. tills hon erkände att hon var intresserad av mig, att hon ville att vi skulle gå ut och se vad som kan komma ut av vår relation.. och här kommer mina tvivel:  hon är bara är 22! Det känns galet jag vet.. så jag vet verkligen inte vad som är bättre: på ena sidan är åldersskillnaden spännande, hon är defeintely söt, på sidan är hon ett år yngre än min son, och fy vad det skrämmer, jag menar herregud, hon kan vara hans syster! Fattar fortfarande inte vad hon kunde tycka var intressant i mig.. Jag är absolut inte som vad jag var i hennes ålder.. Någon annan kvinna / tjej som har varit i en liknande situation?
  • Svar på tråden Stor ålderskillnad och lesbisk attraktion
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag är man men svarar ändå.
    Jag var 47 år när en kvinna på 22 skrev till mig på en dejtsida. Hon tog initiativen till att vi träffades. Första gången hemma hos mig. Vi sågs 4 ggr totalt.
    Hon var attraherad av mig och ville att vi skulle bli ihop.
    Jag var attraherad av henne också. Tyckte också att det var spännande, och smickrande, att hon, en ung kvinna visade sånt intresse. Hon var söt och sexig. Första gången vi sågs så hade hon på sig urringat. Jag tog det väldigt lugnt och jag gjorde inga närmanden.
    Många kvinnor dömer sånt här, när en man träffar unga kvinnor.
    Jag är övertygad om att kvinnor är mer positivt inställda till din situation.
    Personligen så tycker jag att du ska träffa, om du själv vill det.
    Jag dömer inte.

  • Anonym (Anonym)

    Har själv blivit attraherad av äldre, ungefär sån åldersskillnad som du beskriver, så att yngre kan bli genuint intresserade av äldre ser iaf inte jag som något konstigt.

    Hade jag varit den äldre (som i ditt fall) så hade jag inte inlett något. Hade känts för fel iom den stora skillnaden nedåt. (Såklart inte det du ville höra, sorry.) Hade jag varit den yngre så hade jag inte brytt mig om åldern. 

  • Anonym (Lollo)
    Anonym (Eva) skrev 2022-11-01 06:00:18 följande:

    Tänk inte  så mycket.  Bjud hem henne.  . Klä av henne . Ge henne orgasmer . Visa henne en mogen kvinnas sätt  .   Och där ligger du..på rygg . Benen särade , uppdragna...Och   mellan dina ben  ..flickan... Hon är myndig.  . . Förvägra inte dig själv att njuta  av det goda i livet  .  För att Gösta och Märta Norm  har åsikter    är samma som att alla skithål.  Slicka varandra  .  Om du inte  agerar för vad andra  tycker då....  din son är lika gammal..Jag  skulle suga hans kuk   svälja hans sats.. för han gillar det   och jag älskar att suga unga kukar .


    Skön inställning Eva - kunde inte ha formulerat det bättre

    Njut av din stund på jorden
  • Motherinlaw

    Jag som ung man fantiserar ofta om att få åka med ett gäng kvinnor i 50 års åldern på semester utomlands. Låta dem utnyttja mig sexuellt hur de vill, låta de turas om. 

    Men eftersom att folk är så dömande och det är extremt svårt att hitta ett gäng kvinnor som skulle vara intresserade så har jag aldrig nämnt det för någon.

    Kör på bara, som någon skrev ovan passa på att njuta! 

  • Anonym (Man 53 år make)

    Du lever här och nu.
    Avstå och ångra dig - eller så gör du det du innerst inne vill, att våga och kanske vinna.
    Det kan sluta med ett magplask också... Än sen då. 

    Det är de saker man gör som man minns - det man ångrar minns man kanske också. 
    Men det man fegar ut på - det vet du inte vad det kunnat bli. 

    Så klart du ska ge det en chans.

    Lycka till! 
    Och berätta gärna här i tråden hur det går oavsett vilket val du gör.

    Kram
    / Man 50+, levt med samma kvinna sen 30 år tillbaka. 

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Lollo) skrev 2022-11-01 06:46:15 följande:
    Skön inställning Eva - kunde inte ha formulerat det bättre

    Njut av din stund på jorden
    Eva heter nog snarare Evert eller Erik ....
  • Anonym (Lollo)
    Anonym (Hmm) skrev 2022-11-01 21:06:21 följande:
    Eva heter nog snarare Evert eller Erik ....
    Vad heter du?
  • Anonym (Vänta dig obehagligheter)

    Om det blir ni kommer du få höra pedo, tantsjuk, kan inte hantera en jämnårig, omogen osv.

    Du får kanske höra mindre sånt än en man skulle få (homo eller hetero) men det blir ändå säkerligen en del sånt ändå. Skulle du kunna hantera det?

    (Det är inte så lätt som man kanske tror).

  • Anonym (Lollo)
    Anonym (Vänta dig obehagligheter) skrev 2022-11-02 01:37:41 följande:

    Om det blir ni kommer du få höra pedo, tantsjuk, kan inte hantera en jämnårig, omogen osv.

    Du får kanske höra mindre sånt än en man skulle få (homo eller hetero) men det blir ändå säkerligen en del sånt ändå. Skulle du kunna hantera det?

    (Det är inte så lätt som man kanske tror).


    Hur ser din egen erfarenhet ut av just detta du målar upp?

    Är en person på 22 ett litet barn?
  • Marielle393

    Hej TS, måste hoppa in i tråden för att det här så jäkla... intressant! Jag är själv 24 (också tjej) och definitivt attraheras av äldre. Jag skulle absolut vilja våga prova flirta med en 46årig! Fast jag tror att en sån match händer inte så ofta i verkligheten.. så om jag hade möjligheten.. skulle det vara en ja direkt :D

    Vet inte varför men vet inte om det finns nåt mer sexuellt upphetsande, ahah.
    När det gäller din sån, förstår att det kan hindra dig. Jag skulle också vara lite generad att tänka att han skulle vara syskon till mig.. men men, man kan vänja sig!

  • Anonym (X)
    Marielle393 skrev 2022-11-03 10:37:00 följande:

    Hej TS, måste hoppa in i tråden för att det här så jäkla... intressant! Jag är själv 24 (också tjej) och definitivt attraheras av äldre. Jag skulle absolut vilja våga prova flirta med en 46årig! Fast jag tror att en sån match händer inte så ofta i verkligheten.. så om jag hade möjligheten.. skulle det vara en ja direkt :D

    Vet inte varför men vet inte om det finns nåt mer sexuellt upphetsande, ahah.
    När det gäller din sån, förstår att det kan hindra dig. Jag skulle också vara lite generad att tänka att han skulle vara syskon till mig.. men men, man kan vänja sig!


    I den åldern fanns det inget mer upphetsande än äldre kvinnor.
Svar på tråden Stor ålderskillnad och lesbisk attraktion