• Anonym (Maria77)

    Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

    Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...


    En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

  • Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?
  • Anonym (Patrik)
    Anonym (B) skrev 2022-09-11 19:37:29 följande:

    Skulle det vara sexigt menar du?


    Varför skulle det inte vara sexigt menar du?
  • Anonym

    Fattar inte heller. Starta en tråd om något och sedan innehåller TS inget av det?

  • Kockobello

    Nej, fan vad trött jag är. Känns som att jag håller på att bli sjuk : ( 

  • Anonym (Hmm)

    Offentligt eller ... "halv-offentligt"?
    Något så när offentligt är egentligen allt:
    Avsugen i bil i allmän trafik - bussar bredvid.
    Knullat på badstrand  vid Tullgarn
    Knullat på väg hem mellan buss och lgh
    Knullat i hiss medan vi åkte upp, stannade och åkte ner och sedan knullade klart på hallgolvet.
    Samma tjej som i hissen - knullade i sked på badstrand.
    Senare ex - nakna och knullade på en badklippa. Samma tjej på en klippa i Sörrmlands skärgård med väääldigt nyfiken kanotists som åskådare.
    Nästa tjej - riden på en stubbe på väg från bussen och hem
    Nuvarande - framifrån och bakifrån med henne liggande på bordet, på tomten och var såå nära att få sätta på henne i ett torn på Sörmlandsleden.
    Det kommer det också ...

  • Anonym (Knullfia)

    Med några ex;
    *Knullat i hav och sjöar med folk runt om kring både i Sverige och utomlands
    *Sugit av dom medan dom kört upprepande gånger
    *Knullat i bilen på lite olika ställen
    *Blivit fingrade medan dom körde upprepande gånger

    Med nuvarande;
    Runkat av honom i restaurangen på en utav båtarna mellan Sverige och Danmark.

    Men det absolut hetaste jag har gjort va när jag träffade en het värmländsk hunk när jag var i Alanya för några år sedan och det hela slutade med att vi hade sex på uteserveringen till en övergiven bar längst bort på kleopatra beach precis vid grottorna.
    Det va visserligen mörkt men man såg att det var flera än vi på stranden den natten. Ett mycket kärt minne.

  • Anonym (???)

    Men på riktigt - varför tror TS och den som svarat en lång harang, att de där sakerna är sexiga? Det kanske känns sexigt för den som gjort det, men för oss som eventuellt sett det är det kanske inte alls sexigt. 

    Allt nämnt i inlägget ovan är bara tacky. Inte sexigt. 

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag tycker att det som TS beskrev är sexigt. Speciellt att hon själv gick igång på att killarna kollade Tungan ute

  • Sam Ståhl
    Anonym (Maria77) skrev 2022-09-11 19:26:54 följande:
    Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

    Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...


    En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...


    Helt klart en exibitionist här. Härligt att du vågar och lever ut det du gillar. 

    Keep on!

    Jag är lite motsatsen. Tycker det är underbart med människor som verkligen gör typ det du gjort. Skulle inte kännas klockrent för mig att försöka nåt liknande men all heder till er som törs och njuter av det.
    Har du fler berättelser du vill låta oss andra få njuta av/ dela med dig av?

    / Sam 
  • Anonym (Kontorsbus)

    sexigaste (och mest omdömeslösa och idiotiska) Jag gjort offentligt, förfört och blivit knullad av två kollegor på firmafest inför andra. var jättekåt och njöt när jag gjorde det med efteråt fick det självklart kraftfulla konsekvenser. Självklart fullständigt idiotiskt och omdömeslöst beteende. Samtidigt kan jag tänka tillbaka på det och bli jättekåt.

Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?