Erotiska noveller - var och hur?
Hej!
Jag vänder mig här till er som brukar uppskatta att läsa erotiska noveller på nätet. Själv har jag aldrig hittat någon som jag faktiskt tycker är bra. Jag tycker att dom är fantasilösa och så otroligt förutsebara. Men det är jag det.
Nu är det så att jag själv har en ide till en erotisk novell. Eller en historia som jag skulle kunna klä in i en erotisk inramning. Men jag skulle behöva lite tips från er vana erotikläsare och därför denna "marknadsundersökning". Så jag skulle därför uppskatta om ni kort kunde svara på följande frågor:
1: Var/vilka siter brukar du läsa erotik på? Vilka novellsiter tycker du är bäst?
2: Hur vill du att en erotisk novell skall byggas upp och utspela sig? Vill du få en detaljerad beskrivning av hela sexet eller vill du hellre få en berättelse som mera eggar och sätter igång dina egna fantasier?
Jag hade tänkt mig 3 frågor...men det blev bara 2. Så jag tackar återigen för dig och er som orkar svara.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-09-13 17:44
Ok...jag kom faktiskt på min 3e fråga:
3: Kan du även ge förslag på en erotisk novell som du tycker är mycket bra? Länk...får man länka till noveller?