Sparat ner bilder på stora bröst i mobil
Såg att min man har ett gömt album med bilder på stora bröst. Är det normalt?
Hans historik på IG är full med lättklädda tjejer .
Är så fascinerande med män som tittar på bilder på lättklädda kvinnor på instagram. Varför inte bara porrsurfa så kan de se filmer av lika snygga kvinnor som visar mer och gör ofantligt mycket mer än visar tuttar i bikini.
Hej och välkommen till internet liksom. Har du vart här 5 minuter?
Är nästan frustrerande dumt. Skall de ändå nödvändigtvis titta på sånt varför inte göra det ordentligt?
Är så fascinerande med män som tittar på bilder på lättklädda kvinnor på instagram. Varför inte bara porrsurfa så kan de se filmer av lika snygga kvinnor som visar mer och gör ofantligt mycket mer än visar tuttar i bikini.
Hej och välkommen till internet liksom. Har du vart här 5 minuter?
Är nästan frustrerande dumt. Skall de ändå nödvändigtvis titta på sånt varför inte göra det ordentligt?
Som exempel, jag älskar att se bilder på kvinnor med snygga tuttar.
Med en bild så får jag tid att ta in allt, ögonblicket är perfekt fångat.
Ett annat exempel, jag fantiserar ofta om män och att suga kuk. Då föredrar jag att se såna bilder (pausar ändå mitt i videoklipp om jag ser avsugningar)
För det första! Vad gjorde du i hans mobil. Bara att du snokade är ju helt fel. Han måste få ha någon form av privatliv. Du kränker hans integritet. Du får hacka i dig att han har ett sexliv med sig själv. Egenvård! Vad han tittar på och fantiserar om har inte du med att göra.
Alla Svartsjuka och kontrollerande har alltid en anledning. Det hittar på en anledning. Om han har en historik av otrohet osv går du fronta honom men ge fan i att snoka.
Vadfan snoka i mobilen är väl inte så farligt? Jag brukar sno hans telefon för hans konversationer är 100ggr roligare att läsa än mina egna.
Vadfan snoka i mobilen är väl inte så farligt? Jag brukar sno hans telefon för hans konversationer är 100ggr roligare att läsa än mina egna.
Om du snokar i partnerns telefon visar det ju redan där att ni borde göra slut. På grund av DITT beteende alltså.
Tycker inte det stora problemet handlar om gömda bilder, utan behovet av att definiera vad som är "normalt". Vilket n'stan alltid görs för att använda som vapen i diskussioner.
Släpp "normalt" och börja prata om det finns problem.
Tycker inte det stora problemet handlar om gömda bilder, utan behovet av att definiera vad som är "normalt". Vilket n'stan alltid görs för att använda som vapen i diskussioner.
Släpp "normalt" och börja prata om det finns problem.