• avrils

Svamp? sköra slemhinnor? annat?!

Hej alla underbara kvinnor där ute!

Jag är gravid i vecka 23 och har ett fiffi-mysterium jag hoppas någon kanske kan relatera till och hjälpa mig gissa vad detta kan vara för problem...

Long story short: Fiffi mådde toppen fram tills fredags (5 dagar sedan) då jag och sambon hade sex. Glömde glidmedel och det var ganska hårt mot slutet med fingrar och leksak. Sved och gjorde lite ont. Såg efteråt att jag blödit lite men det avstannade snabbt. Kissade efter och det brände som FAN första 5-6 gångerna jag kissade men avtog under dagen efter. Har dock därefter konstanta trängningar (vill kissa JÄMT) och ett subtilt obehag/smärta i nedre delen av magen, i ljumskarna samt mild brännande känsla i underlivet.
    Trodde det var urinvägsinfektion men urinodling var negativ. Äter en kur AB ändå som snart är klar men utan förbättring. 

Träffa barnmorska idag som gissa på svamp och sa jag skulle testa behandla för det. Hade ju dock NOLL symtom innan sexet i fredags och har nu ingen klåda eller märkliga flytningar så känns tveksamt om det verkligen är svamp?

Blir galeeeen på detta! Någon som upplevt något liknande? 

Svar på tråden Svamp? sköra slemhinnor? annat?!