• Anonym (frida)

    HAAT mot min mans vuxna dotter!

    Just idag vill jag bara dö. Har en kattunge på 4 månader, kommer hem idag och min man säger att kisse har smitit ut? Samtidigt har hans dotter kommit hit och säger då med ett jokerleende att hon har släppt ut katten eftersom det är djurplågeri av mig att hålla katten som gisslan??? Hon är sjuk i huvudet!

    Jag blir helt hysterisk. Kallar henne för bitch och efter 2 timmars sökande så får jag tag på min håriga bebis. Slutet gott allting gott.

    Men jag är livrädd för henne, nu handlar konflikten om att jag kallade henne bitch. Inget annat, snäll HJÄLP MIG!

  • Svar på tråden HAAT mot min mans vuxna dotter!
  • Anonym (frida)
    Anonym (Wera) skrev 2022-09-14 21:40:09 följande:

    Be om ursäkt. 


    Kan be om ursäkt för det, men hon tyckte det var kul att se hur ledsen jag var över att kattungen var borta. Jag fattar inte hur hon kan släppa ut en kattunge med flit bara för att hon ogillar mig. 
  • Anonym (Äh)

    Nej be inte om ursäkt. Be henne dra åt he*****e

  • Anonym

    Hade sagt upp all kontakt med henne. Hon klarar uppenbarligen inte att föra sig eller existera i ett samhälle.

  • Erkki

    Jag tänker att jag backat ur ett förhållande som är så giftigt. Om min make/sambo tycker problemet är vad jag sa när dottern med flit släppte ut katten hade det varit klart. 


    Bor dottern hemma? Om ja hade det aldrig fungerat stt bo ihop. 


    särbo? Och akdrig umgås hos honom när dottern är där. 


    Ert förhållande låter väldigt dysfunktionellt. 

  • Inteutanproblem

    Ärligt? Helt jävla oacceptabelt beteende av hans dotter. Satans psykopat ärligt talat. Hade inte bett om ursäkt och hade dumpat mannen, för om han inte klarar av att se det extremt problematiska i att MED FLIT släppa ut en oskyldigt kattunge som ej är van att vara ute? För att jävlas?! Då är han förblindad och kommer alltid se mellan fingrarna kring sin vuxna dotter. 

  • Anonym (frida)

     Jag är fortfarande väldigt förbannad för det här gjorde hon med flit. Hade hon varit ett barn eller tonåring så hade man kunnat skyllt på annat men hon är gammal nog att kallas för bitch. Hon slängde med håret och sa - men vadååå pappa, kommer du ihåg musse som vi hade paaaapa när jag var sjuuu? Han var minsann utekatt så tooog för givet att det var samma här. Med en kattunge på 4 månader eller 16 veckor som jag tydligt sagt inte får släppas ut.

    Jag bryr mig inte om hon drygar sig mot mig, är så trött på henne men när hon börjar gå på oskyldiga djur? Psycho!

  • Anonym

    Hur gammal är det lilla smutset då?

    Hade aldrig kommit över detta och låtit mannen välja mellan henne och mig.

  • Anonym (frida)
    Anonym skrev 2022-09-14 23:30:49 följande:

    Hur gammal är det lilla smutset då?

    Hade aldrig kommit över detta och låtit mannen välja mellan henne och mig.


    Vuxen, har jobb, kan få livstid om hon begår brott, får gå på bolaget. Bor hos mamma, hon är arg över att vi skaffade ett mindre boende efter att hon fyllde 20 plus så hon inte kunde köra vv.

    Vill egentligen inte kalla henne smuts, bitch men hon gör verkligen ALLT för att göra ner mig. Höll på att skilja oss när det var som värst. Nu kom hon hit i några dagar och när hon säkert blev avundsjuk på att katten fick uppmärksamhet från pappa så ville hon skicka ut den så att den aldrig mer kom tillbaks. 
  • Anonym (???)

    Varför umgås du med fanskapet? Hon hade aldrig fått sätta sin fot i närheten av min katt igen..

Svar på tråden HAAT mot min mans vuxna dotter!