• Anonym (Milf)

Va gillar ni killar för ställning bäst?

Vilken ställning är skönast när ni har sex med tjejer?

En annan fråga, gillar man när tjejen blir riktigt våt eller blir det mindre skönt?

• Svar på tråden Va gillar ni killar för ställning bäst?
  • Mr RR

Bakifrån liggandes på mage eller 69an.

Ja absolut ju våtare desto bättre :) 

• Anonym (Tony)

Vill ha min kvinna sittandes på mitt ansikte med ett kraftig tag i mitt hår, medans jag är lydig och slickar hennes båda hål.
    Älskar när hon kommer över mitt ansikte.
    Gärna i högklackat och med slarvigt uppdragen kjol.
    Underbart!

• ungvard

Gillar att stå över bakifrån med tjejen sittande på knä. Annars omvänd 69 när man är överst.

• Anonym (Milf)
    ungvard skrev 2022-09-15 15:18:42 följande:

Gillar att stå över bakifrån med tjejen sittande på knä. Annars omvänd 69 när man är överst.

Stå över bakifrån med tjej på knä? Fattade inte riktigt 🙈
  • Mr RR
    Anonym (Milf) skrev 2022-09-15 15:41:13 följande:
    Stå över bakifrån med tjej på knä? Fattade inte riktigt 🙈
    Haha inte jag heller
  • Sam Ståhl
    Anonym (Milf) skrev 2022-09-15 09:26:27 följande:
    Va gillar ni killar för ställning bäst?

Vilken ställning är skönast när ni har sex med tjejer?

En annan fråga, gillar man när tjejen blir riktigt våt eller blir det mindre skönt?

Åhh, det blir som att be ett barn att välja favorit godis, allt är ju gott... Alla de vanliga ställningar jag har erfarenhet har sin fördel, he-he.
    Blir det för gymnastiskt kan man väl lessna eller börja garva...

Några personliga favoriter:
    Hon rider mig, med ryggen mot mig och jag håller runt hennes nylonklädda fotleder med högklackat på, se rumpan åka upp och ner, mums.

69... Love it. Helst med henne ovanpå.

Bakifrån såklart. Fast kommer för lätt då tyvärr så får inte njuta lika länge då ibland.

Henne sittande över mitt ansikte och helst när det kommer fontän över mitt ansikte.

Eftermys när man kört på ett tag, ligga sked bakifrån och slinka in lite skönt och sen ligga still så ett tag, trevligt det  också. 

Vått, tja det är ju härligt tycker jag när det är jättesvått. Om inte annat så är det en kick att känna att hon njuter så mycket att det är tokblött av det. För torrt är mer ett kvitto på att hon inte kommit igång = inte kul och dessutom skaver det oskönt då. Förstår det blir oskönt för henne då. 

Extremt vått så det blir nästan helt friktionsfritt - har aldrig upplevt det som problematiskt faktiskt, bara härligt men det är nog väldigt individuellt hur man upplever det (som så mycket annat).
  • Anonym (Make)

Gillar då hon rider mig reverse och att slicka henne facesitting

• Dekadensen

Går som vanligt inte att citera...
    Men #2 Amen till det! Håller med dig till 100%

• Anonym (Skönast är inte favorit)

Den ställningen som är skönast är inte min favorit. Skönast är när hon sitter på huk och rider, men den är lite för skön för att fungera att ha sex länge i, så min favorit är missionären, bakifrån eller att hon rider fast på knä, inte på huk.

Svar på tråden Va gillar ni killar för ställning bäst?