• Anonym (Snigel)

    Ursäkta äcklig trådstart men snigelspår?

    Ursäkta för äcklig trådstart men om jag under natten lagt benet över min sambo och lämnat snigelspår på min sambos ben i sömnen, och det är tydligt för hans benhår har liksom klibbat fast och snigelspåret har torkat in hur får jag bort det här utan att väcka honom?

    Tänker gnugga med vatten funkar inte för då vaknar han, samma om jag skrapar. Kanske att jag rakar bort de klibbiga håren med hyvel? Skulle det funka?

    Har blivit snigelspår flera gånger. Han har aldrig påtalat det, han kanske inte fattar vad det är, tror att det är från han själv eller bara duschar och märker det inte? En kan ju alltid hoppas.

    Sova med trosor på? Jag tror det kan gå igenom bomull. Bomull är ok men gillar inte att andra material att sova i, blir ju klibbigt oavsett men känns som bomull tar upp den del och tex. siden blir instängt. Helst vill jag sova naken men är nog ingen bra ide´. Hur löser ni det här? 

  • Svar på tråden Ursäkta äcklig trådstart men snigelspår?
  • Anonym (Snigel)
    Anonym (Råd?) skrev 2022-09-15 23:36:22 följande:

    Fråga pappas nya tjej hur hon gör? 


    Min pappas tjej är min mamma. Hur menar du?
  • Anonym (Nyvaken)

    Väck honom och visa vad du gjort. Då får kanske snigeln sällskap.

  • Anonym (Råd?)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-09-16 12:56:24 följande:

    Och snigelspår betyder?


    I det här fallet betyder det spår efter ett troll. 
  • Anonym (Sumprunkare)

    Be honom kladda ner dig när han känner för det så blir det ju oavgjort?

  • Anonym (sh)

    Ja att raka bort dom kladdiga håren är nog den bästa idén, använd engångshyvlar så är det mindre chans att han vaknar:)

  • Anonym (R)
    Anonym (Råd?) skrev 2022-09-16 13:05:04 följande:
    I det här fallet betyder det spår efter ett troll. 
    Ja, det händer nog bara på fredagarna Glad
  • Spucks

    Fixa kloroform, då kan du söva ner honom och sedan skrubba bort dina spår i lugn och ro.

Svar på tråden Ursäkta äcklig trådstart men snigelspår?