• Anonym (Genuint nyfiken)

    Vad anses vara en stor kuk egentligen?

    Ja, vad säger ni? Både kvinnor och män  vad anser ni vara en stor kuk?

    Jag har träffat en kille ganska länge och jag har alltid tyckt han har stor. Sexuellt fungerar vi perfekt men jag kan ibland känna lite obehag i vissa ställningar men för det mesta känns det jättebra.

    Igår pratade vi om hans storlek och jag tog fram en tumstock och mätte. Den är 18.5-19 cm. Jag tycker det är stort, vad tycker ni?

  • Svar på tråden Vad anses vara en stor kuk egentligen?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Genuint nyfiken) skrev 2022-09-17 10:15:12 följande:
    Vad anses vara en stor kuk egentligen?

    Ja, vad säger ni? Både kvinnor och män  vad anser ni vara en stor kuk?

    Jag har träffat en kille ganska länge och jag har alltid tyckt han har stor. Sexuellt fungerar vi perfekt men jag kan ibland känna lite obehag i vissa ställningar men för det mesta känns det jättebra.

    Igår pratade vi om hans storlek och jag tog fram en tumstock och mätte. Den är 18.5-19 cm. Jag tycker det är stort, vad tycker ni?


    Tycker också det.
  • EnAnonumius
    Anonym (Genuint nyfiken) skrev 2022-09-17 10:15:12 följande:
    Vad anses vara en stor kuk egentligen?

    Ja, vad säger ni? Både kvinnor och män  vad anser ni vara en stor kuk?

    Jag har träffat en kille ganska länge och jag har alltid tyckt han har stor. Sexuellt fungerar vi perfekt men jag kan ibland känna lite obehag i vissa ställningar men för det mesta känns det jättebra.

    Igår pratade vi om hans storlek och jag tog fram en tumstock och mätte. Den är 18.5-19 cm. Jag tycker det är stort, vad tycker ni?


    Tja, med tanke på att medelsnittet ligger på 15cm lång... Så kanske du kan räkna ut resten..

    Men, ja nu kommer det dära men, det är ju också så otroligt individuellt vad man räknar som stor.

    Mitt ex var i "största laget", nej det finns inga mätningar, men det var som sagt i vissa ställningar som det kunde ge problem.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Hmm)
    EnAnonumius skrev 2022-09-17 10:51:13 följande:
    Tja, med tanke på att medelsnittet ligger på 15cm lång... Så kanske du kan räkna ut resten..

    Men, ja nu kommer det dära men, det är ju också så otroligt individuellt vad man räknar som stor.

    Mitt ex var i "största laget", nej det finns inga mätningar, men det var som sagt i vissa ställningar som det kunde ge problem.
    lakartidningen.se/klinik-och-vetenskap-1/nya-ron/2015/03/medelpenisen-definierad-i-metastudie/

    www.dokteronline.com/se/blogg/stor-snopp-liten-snopp-hur-viktig-ar-penislangden/
  • Anonym (Wa)

    Vad är de här för trams tråd
    15 -års diskussioner 

  • ungvard

    Har exakt samma längd och skulle säga att 80% av de tjejer jag varit med har själva sagt att den är stor.

  • Anonym (Engelska)

    VARFÖR ALTID FOKUS PÅ STORLEK.
    Med det fokus som ses här, förstår jag verkligen att många killar mår som shit.
    Killar? lär om en kvinnas anatomi, utnyttja det.   


    sorry?. Har värdens bästa, och är helt normal.
    ni gör det till ett jättestort problem, som inte finns 

  • Anonym (,,,)
    Anonym (Genuint nyfiken) skrev 2022-09-17 10:15:12 följande:
    Vad anses vara en stor kuk egentligen?

    Ja, vad säger ni? Både kvinnor och män  vad anser ni vara en stor kuk?

    Jag har träffat en kille ganska länge och jag har alltid tyckt han har stor. Sexuellt fungerar vi perfekt men jag kan ibland känna lite obehag i vissa ställningar men för det mesta känns det jättebra.

    Igår pratade vi om hans storlek och jag tog fram en tumstock och mätte. Den är 18.5-19 cm. Jag tycker det är stort, vad tycker ni?


    Men på riktigt- håller folk verkligen på och mäter?

    Du kan väl enkelt googla för det finns rätt mycket skrivet om exempel vad som anses vara genomsnittlig storlek. Allt över det anses ju då som "större" - om det nu är så viktigt. 

    Men eftersom ni har sex och du känner lite obehag i vissa ställningar - varför behöver du då mäta och hålla på och jämföra här online? Då får ni sinsemellan lösa  det så att det känns bra för dig, det är allt som är viktigt. 
  • Anonym (Haha)

    Killar är i allmänhet besatta av mått och längd och storlek på sprut.
    Är man och fick kuken mätt ax ett ex i 20-års åldren men inte sedan dess. Vet inte vad hon kom fram till men hon verkade ok så länge vi var tillsammans.
    Kuken är väl som den alltid vart men ... tycker det är lite trist att storleken och framför allt längden i sprutet har gått ner med åldern.

  • Anonym (Grottmänniskor)

    Alla dessa kuktrådar, suck, suck, suck, suck! Garanterat en kille som skrev denna tråd!

Svar på tråden Vad anses vara en stor kuk egentligen?